טאי בארלט בת ה-24 מאוסטרליה חיה במשך שנים מבלי לדעת שמשהו אצלה חריג. הצעירה כלל לא ידעה לומר שאיבר המין שלה חצוי לשניים, כך שבמקום חור נרתיק אחד היא בעלת שני חורים - כלומר, שני איברי מין שונים באחד. רק כשהייתה בת 16 בארלט שאלה את אמה "באיזה חור לשים את הטמפון?", מה שעורר אצלה תהיות וחשף את האמת הנדירה. בימים אלו, היא החליטה להציף את הנושא לדיון כדי להעלות את המודעות למצב הייחודי. 

"לא ממש תקשרתי עם אימא שלי על הנושאים המביכים האלה באותם ימים. יום אחד ניהלתי איתה ועם החברה הכי טובה שלי וגיליתי שאיבר המין שלי בנוי אחרת משל אחרות", סיפרה בארלט. לדבריה, אחרי ויכוח קצר האם יש או אין שני חורים באיבר המין הנשי, השתיים הלכו לגניקולוג שהסביר לה את הסיטואציה החריגה. לצערה, גם אחרי שהתקבלה הבשורה הגניקולוג לא הסביר לה לעומק את המצב הרפואי, מה שגרם לה להרגיש חריגה בחברה. 

רק אחרי שביקרה אצל שני רופאי נשים שונים, בארלט הגיעה אל השלישי שהסביר הכל. על פי הרופא, הנרתיק הכפול של הצעירה עלול להקשות עליה לקיים יחסי מין ולידה יכולה להיות מסוכנת מאוד עבורה. לדבריו, זה לא שהיא נולדה עם שני איברי מין, אלא שאותו האחד חצוי לשניים וצפוף יותר מאצל שאר הנשים. "עשיתי מחקר וגיליתי שמחיצה בנרתיק היא תופעה שקיימת ברחם אך אמורה להתמוסס עם התפתחות העובר - שלי פשוט לא התמוססה", היא הסבירה. 

אחרי שבארלט שיתפה את סיפורה האישי ברשתות החברתיות נשים רבות חשפו את הבעיות האינטימיות שלהן והנושא קיבל תנופה. "שמחתי לגלות שאני לא חריגה כל כך, לכל אחת יש את הבעיות שלה ואנחנו לא צריכות להתבייש באף אחת מהן", אמרה בגאווה והוסיפה: "אני כבר לא מודאגת. זו אני וטוב לי ככה".