הרשת גועשת בימים האחרונים אחרי שאם צעירה חשפה בעמוד הטיקטוק שלה על הבגידה הכואבת שחוותה, ובהחלט מדובר בסיפור יוצא דופן. אליסה מיי האריסון בת ה-21 הייתה במשך שבע שנים בזוגיות עם ריאן וויליאמס, לפני שהתרחשה התפנית הגורלית. בסרטון הוויראלי, שנצפה למעלה מ-12 מיליון פעמים, האריסון חשפה כי גילתה שבן זוגה בגד בה עם אימא שלה - והתזמון שלו לא היה מוצלח במיוחד. צפו בסרטון הוויראלי שחשף את סיפור הבגידה:

בן הזוג בגד באשתו - עם אימא שלה (צילום: טיקטוק)

בתיעוד הראשון אפשר לראות את האריסון לצלילי השיר MY MOM של הזמר אמינם, כשלפני שמגיע הפזמון היא רשמה: "מי ז**ן את בן הזוג שלי בזמן שהייתי בבית חולים וילדתי את הילד שלנו?", ואת התשובה אתם כבר יודעים. לדבריה של האריסון, תחילת הקשר עם וויליאמס הייתה טובה, אך עם הזמן שהקשר נהיה רעיל. הצעירה אף סיפרה כי הוא בגד בה מספר פעמים בעבר אך היא בחרה לסלוח לו בכל פעם מחדש ולהאמין שהוא ישתנה. "הוא היה בוכה ומתחנן בפניי להישאר, פשוט ריחמתי עליו", היא טענה. 

בהמשך האריסון סיפרה כי בחודש פברואר 2018 היא הובהלה אל בית החולים המקומי עם צירי לידה קשים, אחרי שלשניים כבר היה ילד אחד משותף. "התקשרתי לראיין כמה פעמים והוא לא ענה אז כבר נכנסתי לחדר הלידה. מאוחר יותר הוא הגיע והתנהג כרגיל, לא שמתי לב שלשום דבר מוזר בשלב זה. חזרנו הביתה והכל היה שגרתי", סיפרה האם הצעירה. קשה להאמין, אך במשך שנתיים אמה של האריסון ובן זוגה ניהלו רומן מאחורי גבה, והכל התגלה בזכות השכנים. 

"אפילו השכנים שלי התחילו לחשוד ואני לא. הם הראו לי צילומים ממצלמות האטבחה של אימא שלי נכנסת ויוצאת מהבית שלי בפעמים שלא הייתי בהם בבית, לכן התחלתי לחקור", היא סיפרה. אחרי חיפוש קצר התגלו מספר רב של הודעות אינטימיות בין השניים, הכוללות תמונות עירום, פלירטוטים ותאריכים בהם הם נפגשו מאחורי הגב של האריסון. "התעמתתי איתו והוא מיד הודה. הרגשתי שבורת לב, נבגדת, כישלון - האשמתי את עצמי במשך חודשים", סיפרה האישה ההרוסה. 

לדבריה, אחרי הגילוי הכואב האריסון נפרדה מבן זוגה וניתקה את הקשר עם אמה, ואף הצליחה להילחם ולזכות במשמורת על שני בניה. מאותו הגילוי הקשה הצעירה המשיכה הלאה, הכירה בן זוג חדש והיא אפילו מצפה לתינוק שלישי שעתיד להגיע בשנת 2022. "העצה שלי לכל מי שעבר משהו דומה היא פשוט לשים את עצמך במקום הראשון. דעו את הערך שלכם ואל תסתפקו בפחות", היא סיכמה.