תיעוד מדהים סוחף את הטיקטוק בימים האחרונים עם מיליוני צפיות, בו נתפסה סיטואציה יוצאת דופן. שאנון פרנדרייס הצעירה, שהגיעה לצפות במשחק הבייסבול של קבוצת שיקגו וויט סוקס, הצליחה לתפוס את הכדור המתעופף - והכל בזכות הרגל התותבת שלה. על אף ששתתה לא מעט בירות בקהל, ונאלצה לעמוד על רגל אחת כדי לנסות לתפוס את הכדור, ההצלחה האדירה גרפה קריאות עידוד והפכה לוויראלית בכל רחבי הרשת. צפו בתפיסת כדור הבייסבול המקורית:

תפסה את כדור הבייסבול מהקהל בעזרת פרוטזה (צילום: טיקטוק)

בסרטון, שצולם על ידי חברתה של פרנדרייס, אפשר לראות שהיא עומדת בקהל ונרגשת לקראת ניסיון תפיסת כדור הבייסבול. בעודו מתעופף לעברה, הצעירה הניפה את הרגל התותבת שלה באוויר, מה שגרם לכדור לנחות ישירות בתוך המיכל. בשלב זה, כל הקהל התרומם על רגליו, מחא כפיים והריע לפרנדרייס על ההצלחה המקורית. כשהפוסט הועלה לטיקטוק נכתב: "חמש בירות נכנסו, והסרתי את הרגל שלי כדי לתפוס את הכדור - נראה כמו רעיון נהדר". 

@shannonnkay

GUYS WHAT IS HAPPENING ##fypシ ##chicago ##amputeelife @whitesox

♬ original sound - Carol.ine3

התגובות על הסרטון, שנצפה עד כה למעלה משלוש מיליון פעמים, כמובן לא איחרו להגיע - וכולם רצו לשבח את פרנדרייס על התפיסה המרשימה. "איך זה להיות הבן אדם הכי מגניב במגרש?", כתב בהומור אחד הגולשים, אך הצעירה בחרה להתייחס וצחקה בחזרה: "זו בהחלט עבודה קשה". אחר בחר לציין כי "מדובר בסרטון הכי טוב שראה כל היום", ואילו אחרים התלהבו מהמחשבה היצירתית.