אם אתם אוהבים את הרעיון של להירגע במיטה ולצפות כל היום בנטפליקס, ועוד לקבל על זה כסף - העבודה הזאת היא בשבילכם. חברת מיטות יוקרה בשם Crafted Beds, מחפשים אדם שיבחן את המזרן החדש בקולקציה החדשה. כדי לבצע את העבודה, כל שצריך הוא לשכב על המזרן במשך 37.5 שעות בשבוע ולהסתלבט בכיף מול סדרה טובה או סרט קלאסי ישן. 

אם תבצעו את המשימה במשך כשנה, תוכלו להרוויח 24 אלף ליש"ט (כ-106 אלף שקלים) - ואין לנו ספק שזה הכסף הכי קל שתוכלו להרוויח בחייכם. כמו כן, התפקיד נוצר בחברה על מנת להבטיח שהלקוחות יקבלו את המזרן הטוב ביותר שאפשר לייצר. כדי לאבחן את איכות המזרן, הבודקים מחליפים מזרן מדי שבוע ומעריכים עד כמה כל אחד מהם נוח על פי דרגות של קשיחות המזרן, עובי, קפיציות וכדומה. 

בהתייחס לתפקיד מנהל השיווק של החברה, בריאן דילון, הסביר: "אנו נרגשים מאוד להשיק את התפקיד החדש כיוון ששביעות רצון הלקוחות שלנו משמעותית ביותר עבורנו. למרות שיש לנו ביקורות מהלקוחות הקודמים שלנו אנחנו רוצים להבטיח שתמיד נוכל לקבל חוות דעת כנה ושכירה של בודק מזרנים היא חלק מהאסטרטגיה". לדבריו, בודק המזרנים יעבוד מהבית והמזרן פשוט יישלח בכל שבוע, כך שאין אפילו צורך לצאת החוצה. הקאץ' היחיד הוא שכדי להיות זכאי למשרה על העובד להיות בעל ויזת עבודה בבריטניה - ובעיקר שיהיה לו הרבה זמן פנוי.