בעיצומו של מופע קרקס מרהיב ברוסיה, כשכל העיניים נשואות אל הבמה, דוב גדול תקף את המאלפת ההריונית שלו. בסיטואציה המבהילה אפשר היה לראות את המאמנת לבושה בשמלה רחבה כחולה, מנסה לבצע את התרגיל עם הדוב, כשלפתע הוא החליט להפוך מידיד לאויב ותקף אותה באכזריות לעיני כל הקהל המזועזע. צפו בדוב תוקף את המאלפת שלו **קשה לצפייה**: 

בתיעוד מהאירוע אפשר לראות את הדוב מכה בחוזקה את האישה בהיריון, בעוד מסביבו המאלפים האחרים ניסו להשתלט על הסיטואציה. עד ראייה שהיה במקום סיפר כי הדוב הזכר לא נסוג לאחור גם אחרי שסבל ממכות שוט רבות מצד המאלפים האחרים. בסוף התקיפה הקשה, משתתפת הקרקס ההריונית הובהלה אל בית החולים הסמוך בעיר אוריול שבמערב המדינה. החלק המפתיע הוא שהיא יצאה ללא כל נזק. 

"יש לי ממש שתי שריטות וחבורה קטנה ברגל. גם עם התינוק שלי הכל תקין, ואפילו עם הדוב", סיפרה בראיון לתקשורת המקומית. לדבריה, היא מוצאת היגיון בתקיפה הפתאומית, שכן אחת הסיבות לה יכולה להיות עצם העובדה שהיא בהיריון. "אני עובדת בקרקס כבר שנים עם אותו הדוב. יכול להיות שהייתה לו קנאה מסוימת לתינוק שבבטן שלי מה שגרם לו להגיב באלימות לא אופיינית", סיפרה. 

כמו כן, דוב הקרקס שתקף את המאמנת שלו הורחק מהופעות לתקופה הקרובה וטרם הוחלט מתי ישוב לבמה, אם בכלל. בנוסף לכך, הוועדה הרוסית פתחה בחקירה של האירוע במטרה לבסס את נסיבות התקרית האלימה. עד כה דווח כי החיה המאלפת שבה לעבודתה וכי עד כה הדוב התנהג אליה בחיבה כאילו לא קרה דבר.