אם צפיתם בסדרה הכי מדוברת בעולם בימים אלו "משחק הדיונון", ואתם משוכנעים שתוכלו לנצח בכל משחקי הילדות של התוכנית - זו לגמרי ההזדמנות. לשם כך, כל שתצטרכו לעשות הוא לטוס לג'קרטה שבאינדונזיה, שם בית קפה בשם Strawberry קיבל השראה מהסדרה והחליט להפוך את המקום למתחם משחקים של סדרת הנטפליקס, במטרה להתאושש מהמצב הכלכלי שאליו נקלעו בעקבות מגיפת הקורונה. קבלו הצצה קטנה אל תוך בית הקפה של "משחק הדיונון":

בית קפה חדש בקונספט "משחק הדיונון" (צילום: רויטרס)

האורחים במקום נכנסים אל חדר חשוך המואר בצבעי ניאון בלבד, ומתקבלים בברכה על ידי שומרים בתחפושות, המאובזרים אפילו ברובי צעצוע. השומרים לבושים בסרבל אדום, בדיוק כמו בסדרה, מובילים את המבקרים אל חדר המשחקים שם מתבצע המשחק הראשון והקטלני ביותר בתוכנית "דג מלוח" - אלא שהפעם אף אחד לא מת או זוכה במיליארדי וון. 

"לא כל בתי הקפה היו באמת מחקים את הסדרה ומוציאים את זה לפועל בדיוק כמו המקור. אני חושבת שזה ייחודי ומרגש וכך כולם יכולים להרגיש את המתח של המשחק", סיפרה אחת העובדות במקום, ג'ניפר סוסנטו בת ה-16. לדבריה, מאז שבית הקפה החל בפורמט החדש, הלקוחות עומדים בתור כדי להיכנס להשתתף במשחקים, מה שעזר לשלש את הרווחים של המקום מכפי שהיו בתקופת המגיפה העולמית. 

נכנסים לאווירה (צילום: רויטרס)
נכנסים לאווירה (צילום: רויטרס)

בעלת בית הקפה, פוטרה פריאדי בת ה-39, סיפרה כי בשל הסגרים וכללי הריחוק החברתי שנקבעו כתוצאה ממגיפת הקורונה ההכנסות של המקום ירדו בצורה משמעותית. אולם, לאחר שההגבלות נרגעו והמכירות החלו להתאושש, היא החליטה לנסות לשקם את העסק מחדש והחליטה על הרעיון היצירתי. "אחרי שהתחלנו את הקונספט של משחק הדיונון המכירות עלו באופן מיידי ומשמעותי", היא טענה. 

בדרמה הטלוויזיונית העלילה מספרת על מאות אנשים קשי יום, המשחקים משחקי ילדות על חייהם במטרה לזכות לבסוף בסכום של 45.6 מיליארד וון. בשבוע שעבר, נטפליקס הכריזה בצורה רשמית כי הסדרה "משחק הדיונון" היא הסדרה הבלעדית המצליחה ביותר של החברה, שהוזרמה על ידי 111 מיליון חשבונות תוך 27 ימים בלבד.