תלמיד בית ספר יסודי, שהיה רק בכיתה ה', מצא את מותו הטרגי במהלך שיעור זום מקוון. על פי גורם בכיר בבית הספר נאם שבווייטנאם, הילד השתמש בטלפון הנייד שלו לצורכי השיעור, כשלפתע המכשיר התפוצץ לו בידיים והחל להצית את בגדיו. על פי הדיווחים, מה שהוביל לפיצוץ היה חיבור שגרתי של מכשיר הטלפון למטען.

באתר Tuoi Tre הוסבר כי הילד הצעיר, שכונה באותיות NVQ, השתתף בשיעור מהבית בשל הגבלות מגיפת הקורונה שקבעו כי התלמידים, שאינם מחוסנים, ימשיכו ללמוד מרחוק. האירוע הטרגי התרחש בסביבות השעה 16:00, והפיצוץ נשמע כל כך חזק עד שהשכנים מהבית הסמוך נבהלו ורצו לבית התלמיד כדי להבין מה התרחש. אמנם הנוכחים באירוע פעלו במהירות והזמינו את כוחות ההצלה, אך בן ה-11 הלך לעולמו זמן קצר לפני שהספיק להגיע אל בית החולים. 

לי טרונג סון, פקיד בכיר במערכת החינוך, אישר את הידיעה אך הסביר כי משפחתו של התלמיד המנוח לא מעוניינת לחקור את מקרה המוות. "הלכנו לבקר את המשפחה האבלה והבענו תנחומינו. משרד החינוך והמשטרה מעוניינים לחקור את הנושא, אך ללא אישור בני המשפחה אין באפשרותנו לעשות זאת כיוון שהוא קטין שנהרג כתוצאה מתאונה ולא כוונת תחילה".