בתחנות הרכבות והסאב-ווי בלונדון החלו לצוץ גברים לבושים שחור, שעטו מעל לבגדים שלט קרטון גדול ועליו נכתב: "בגדתי בחברה שלי ביום חמישי וזה העונש שלי". השלט המוחצן גרם לעוברים והשבים להאמין שאכן הגברים היו בוגדים וכי הם מכפרים על המעשה בכך שהם עוטים את הבושה בפומבי, אך זה לא בדיוק מה שקרה. 

אחרי שרבים ברחבי העיר שמו לב שמשהו מוזר קורה, הרשת החלה להיות מוצפת בתמונות של "הגברים הבוגדניים". גולש אחד שזיהה גבר עם שלט מחוץ לתחנת הרכבת בליברפול העלה את התמונה לעמוד הטוויטר שלו, אחד אחד העלה גם כן תמונה דומה מתחנת הסאב-ווי בוויקטוריה, ואחריהם אחד שלישי שהעלה תמונה דומה וכתב: "תחנת כספומטים. בטח היה יום חמישי מטורף". 

כשיותר ויותר תמונות דומות הופצו ברשת הגולשים החליטו לנסות להעלות השערות - מה הוביל את כל הגברים האלו להסתובב ברחבי העיר? אחרי אין ספור ניחושים, אחד הגולשים הצליח לגלות מה מתרחש וחשף: "מדובר בקמפיין פרסום של אפליקציית היכרויות". בהמשך אותו הגולש הסביר כי האות Y על השלט כתובה כפי שהיא מופיעה בלוגו של האפליקציה. 

על פי הדיווחים, האפליקציה הוקמה על ידי שני יזמים בשם ג'ורג' רולינג ומקניל לאב, המנסים להילחם ב"עייפות דייטים". התיאור הרשמי של האפליקציה מסביר: "אנשים מבלים יותר מדי זמן באתרי היכרויות. לא רק שהחוויה כולה משעממת, גם הלחץ למצוא את האחד גדל. לכן, מדי יום חמישי האפליקציה תעלה לאוויר מהשעה 01:00 עד חצות למחרת, כך שלחברי האפליקציה יש חלון הזדמנויות של יום אחד לארגן דייט לאותו הערב".