החדשות בערוץ האמריקאי KREM, שמשודרות מוושינגטון, ארה"ב, יצאו מכלל שליטה ביום ראשון האחרון, כשבמקום התחזית הופיע סרטון אחר לגמרי. כשהחזאית עמדה על רקע מסך התשקיף, לצידו הופיע מסך קטן נוסף בו הוקרן בטעות סרטון פורנוגרפי, בו רואים גבר ואישה מקיימים יחסי מין - והכל בשידור חי. צפו בתיעוד המביך ממהדורת החדשות: 

"כמה זמן יימשך מזג האוויר הזה?", שאלה מגישת החדשות, לפני שהמצלמה פנתה אל מסך התחזית. כשהזוג העירום מתפתל על המסך מעל כתפה של החזאית, היא השיבה לשאלת המגישה וענתה: "זה לא יימשך לנצח, אבל עד תחילת השבוע לפחות. אולי אפילו נקבל כמה ימי בונוס של מזג אוויר נחמד". 

לאורך כל הסיטואציה, שתי הנשים התנהגו כאילו שום דבר לא חריג, בעוד שהקהל בבית לא יכול להתעלם מהמצב. רק אחרי שכבר נגמרה מהדורת החדשות נציגי החברה עלו שוב לשידור בשעה 23:00 והתנצלו על האירוע המביך. "סרטון לא הולם שודר בחלקה הראשון של התוכנית. אנו עובדים במרץ על מנת שמשהו כזה לא יחזור על עצמו", נאמר במבזק המיוחד. 

כמו כן, עד כה לא ברור אם הקרנת הפרונו הייתה תוצאה של מתקפת סייבר או שמישהו עם גישה למערכות אחראי על כך. המשטרה המקומית מסרה כי היא חוקרת את האירוע וכי עד כה לא נמצא האשם בתקרית.