סדרת הנטפליקס המצליחה "משחק הדיונון" הפכה לאחד מנושאי השיחה הכי חמים של התקופה. אחרי שהמשחק כבר התפוצץ ברשתות החברתיות, ואפילו בית קפה קטן שינה את הקונספט בעקבות התוכנית, כעת חברה אוסטרלית מזמינה אנשים מכל העולם להשתתף במשחקי הילדות, כאשר המנצח יזכה ב"פרס כספי משנה חיים". 

משחק חלת הדבש (צילום: רויטרס)
משחק חלת הדבש (צילום: רויטרס)

החברה האוסטרלית החליטה להעניק לפרויקט את השם Squiz Gamez, והיא מחפשת אחר 2,000 אנשים שישתתפו במשחק בארבעה מחזורים של 500 בכל סיבוב. כדי להשתתף במשחקים כל שעל המעוניינים לעשות הוא לרכוש כרטיס לתחרות ולחכות עד שיקבלו כרטיס ביקור, בדומה לזה שהתפרסם בתוכנית. המתחרים יצטרכו להתקשר למספר הטלפון שיופיע על כרטיס הביקור ולחכות להוראות נוספות. בני המזל שייבחרו יוסעו לזירה ויתחילו במשחקים. 

החברה מתעקשת כי התחרות היא לגמרי "בשביל הכיף" והבהירה כי אף משתתף לא יוצא להורג אם לא יעבור לסיבוב הבא. מה שכן יקרה כמו בתוכנית, הוא הפרס הגדול שיזכה בו האחרון שיצליח לנצח בכל המשחקים. על פי הפורמט, המנצח בכל סיבוב יתקדם לשלב הבא, כאשר לבסוף ישארו שני מתמודדים אחרונים שיעמדו ראש בראש זה מול זה במטרה לזכות בכסף המכובד. "האדם האחרון שיעמוד בכל המשימות יזכה בפרס כספי משנה חיים וילך הביתה בלימוזינה יחד עם שבעה מחבריו", הבטיחה החברה.