השחקנית ההוליוודית גווינת' פלאטרו, כשידועה בפתיחות שלה בענייני מין ומגדר, חשפה בתוכנית Entertainment Tonight את העצות המיניות שהיא חולקת עם ילדיה המתבגרים. השחקנית והגרוש שלה, סולן להקת קולדפליי כריס מרטין, ישבו יחד עם שני ילדיהם בת ה-17 ובן ה-15, וסיפרו בשידור חי על הדרך בה הם מדברים איתם בפתיחות על יחסי מין. צפו בטריילר לתוכנית החדשה של פלאטרו: 

"אני תמיד מנסה להיות ניטרלית כשאני מייעצת להם", אמרה פלאטרו בת ה-49 והוסיפה: "אני חושבת שהדור שלי קיבל מסרים סביב סקס שגרמו לנו להרגיש עם זה רע". לדבריה, היא תמיד משתדלת לשאול את ילדיה ולדבר איתם על הנושא בהקשבה ובלי שיפוטיות, אך הודתה כי היא מאמינה שילדיה סומכים יותר על חבריהם בתחום. "אני פשוט מנסה להיות סקרנית ולגרום להם להרגיש עם זה בנוח", היא טענה. 

בכל הנוגע בחיי אהבה ומין, פלאטרו סיפרה כי היא מייעצת לילדיה לסמוך על האינסטינקטים שלהם ולקבל את ההחלטות על סמך רגשות. "אני חושבת שהדבר היחיד שאף אחד לא מספר הוא שתמיד חשוב להישאר קרוב לאמת שלך ולקבל החלטות ביושר. אני תמיד מעודדת את הילדים שלי להקשיב לעצמם אם משהו הוא נכון או לא נכון להם, ומהמקום הזה לפעול", סיפרה השחקנית המפורסמת. 

פלאטרו משתתפת בימים אלו בסרט תיעודי חדש על חייה בשם  Sex, Love & Goop, שיעלה לשידור בנטפליקס לראשונה מחר (חמישי). התוכנית, השנייה שלה בפלטפורמות הסטרימינג, עוקבת אחר חמישה זוגות הפועלים למען שיפור ההנאה המינית שלהם ולפיתוח אינטימיות עמוקה. "אני מנהלת את התוכנית יחד עם מטפלת מדהימה בשם מיכאלה באום ומאמינה שיש לנו אפשרות לעזור לאנשים", סיפרה והוסיפה כי כחלק מההחלטה להעלות את התוכנית היה הרעיון לדבר בכנות ובפגיעות על נושאים אלו.