בחמש השנים האחרונות העיר קווארה שבאוסטרליה נפגעה קשות, תחילה מבצורת, אחר כך מגיפת הקורונה, ובנוסף לכל גם מכת עכברים. במטרה לנסות לשקם את המקום, מנהל תחום התיירות, גלן דיילי, החליט להיעזר בשגריר אוסטרלי ידוע ובכך להחיות מחדש את העיר. לשם כך, דיילי העלה רעיון לפנות לשחקן כריס המסוורת' ולפתוח בקמפיין חדש. צפו בקמפיין ששיתף כריס המסוורת' בעמוד האינסטגרם שלו: 

התוצאה של הרעיון התיירותי הייתה הקמפיין #GetChristoCowra, שנתמך על ידי מועצת התיירות אך נוהל ברובו בידי תושבי העיר. כדי להצליח לגרום להמסוורת' להגיע ולעזור לשקם את המקום, כמה אזרחים החליטו להתחפש לדמותו של ת'ור אותו הוא מגלם בסרט, תוך שהם מחזיקים שלטים הקוראים לשחקן להצטרף אליהם למאבק. לדבריהם, התושבים אפילו מתכננים בהמשך לבנות פסל ענק בן ארבע קומות בדמותו של הכוכב האוסטרלי. 

דיילי, שגדל בעיר ובעל זיקה עמוקה למקום, הסביר בראיון לאתר החדשות CNN: "לא הבנתי עד כמה העיר הזו זקוקה לדחיפה, ואני שמח לראות שכולם נרתמים לעזור". בסופו של דבר, בשבוע שעבר הקמפיין פורסם בתקשורת האוסטרלית והחל מיד לצבור תאוצה ברשתות ובערוצי הטלוויזיה. הניצחון הגדול של האירוע הגיע כאשר המסוורת' בעצמו שיתף את הסרטון בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "אהבה גדולה לכל האנשים בקווארה שעשו את הקמפיים הזה, חיממו את ליבי וגרמו לי לחייך! אני עומד לצלם סרט בחו"ל בקרוב אך כשהוא יסתיים אני מגיע חם!!".