קריפי ברמות: תחום הבינה המלאכותית הוא ללא ספק אחד מהסמנים הימניים בימינו של ההתקדמות האנושית בתחום הטכנולוגיה. סיפורים רבים סופרו על היכולת הכמעט-אלוהית של תוכנות המחשב המתקדמות לבצע פעולות כמעט כמו בן אדם, ואפילו במקרים מסוימים יותר טוב מבן אדם.

יש אנשים שהחליטו לקחת את הבינה המלאכותית למקומות קצת מפחידים, וגורמים לה לבצע כל מיני פעולות שיגרמו לחלקנו להרים גבה במקרה הטוב, ולהעלות דופק במקרה הרע. המשתמש @robotsmind בטיקטוק מעלה לעמוד שלו כל מיני שאלות קיומיות שהוא מציג בפני תוכנת בינה מלאכותית מתקדמת שהוא ככל הנראה פיתח, במטרה שהיא תוציא פלט ויזואלי - כלומר, תמונה, של מה שהיא חשבה שמתאים כתשובה הולמת לשאלה.

בינה מלאכותית (צילום: אינגאימג')
בינה מלאכותית (צילום: אינגאימג')

התוצאות - קריפיות לחלוטין. במקרה אחד שאל אותה המתכנת "איך נראה סוף העולם?", ובמקרה אחר שאל אותה "איך נראה בתוך חור שחור?". התצלומים שהיא מוציאה כפלט לשאלה יכולים אולי להיות קצת לא ברורים בהתחלה, אבל אם מתעמקים בהם אולי יכולים לנסות להתחיל להבין איך מחשב חושב. מה אתם מצליחים להבין מהתמונות?

"איך נראה סוף העולם?"

@robotsmind

Asking AI what the last day on earth looks like... ##fyp ##foryoupage ##foryou ##foryoup ##ai ##pc ##interesting ##computer ##ASOSAlterEgo

♬ Pink Soldiers - 23

"איך נראה בתוך חור שחור?"

@robotsmind

Asking AI what inside of a black hole looks like... ##fyp ##foryoupage ##foryou ##foryoup ##ai ##pc ##interesting ##computer

♬ Pink Soldiers - 23