בכניסה לבית הספר התיכון רובינה, שבמחוז קווינסלנד, אוסטרליה, תלמיד בן 14 נזרק ארצה אחרי שחווה פגיעת ברק. התלמיד, טאלין רוז, בדיוק הגיע בבוקר אל הכיתה, כשלפתע ברק מהשמיים פגע בעמוד חשמל שהיה בסמוך אליו, ומרוב עוצמה גם בו. במזל, רוז נעל נעליים מיוחדות שמנעו את הפגיעה הקשה והצילו את חייו. צפו בדיווח בתוכנית Today News: 

בראיון לאתר החדשות Daily Mail אמו של התלמיד, מישל, סיפרה כי הרופאים טענו שמה שהציל את חייו של בנה היו הנעליים שלו. לדבריה, סוליות הגומי העבות של נעליו ספגו את רוב הזרם החשמלי שפגע בו, וכך מנעו את מותו. "כל אותו הבוקר הייתה סופת רעמים וברקים חזקה, ופתאום קיבלתי שיחת טלפון מבית הספר שבישרה לי מה קרה לטאלין", סיפרה האם המודאגת. 

למרבה המזל, אב שישב בתוך מכוניתו בסמוך לבית הספר הבחין בסיטואציה המבהילה ומיהר מיד לעזור לקחת את בן ה-14 למקום מבטחים. כמעט באורח פלא התלמיד החל להתאושש מהמכה כבר בתוך הרכב, וכאשר אימו הגיעה היא אספה אותו ולקחה אותו מיד אל בית החולים לקבלת טיפול. רוז סיפר כי בדקות הראשונות הוא לא הצליח לשמוע או להרגיש משהו בעקבות ההלם החשמלי החזק. 

"הפרמדיקים אמרו שיש לו מזל גדול שהוא בחיים ושהם מעולם לא נתקלו בסיפור כזה", אמרה אימו. כמו כן, מלבד סימנים זמניים שנותרו על כפות רגליו והכתפיים של הנער דווח כי הוא התאושש לגמרי וחזר לתפקוד מלא.