אומרים שחיות המחמד מבינות את הבעלים שלהן, אבל זה די נדיר שמישהו מאיתנו יבין מה בעל החיים שלו באמת אומר. אלא שכעת, סירטון טיקטוק קורע כבש את הרשת אחרי שכל מי שצפה בו בטוח שהכלב שנראה בו שואל את הבעלים שלו: "לאן את הולכת?". צפו בתיעוד הוויראלי:

הכלב שאל את בעליו: "לאן את הולכת?" (צילום: טיקטוק)

כמעט 11 מיליון איש כבר צפו בסירטון הויראלי בו נראית משתמשת הטיקטוק @cheekclapper24_7_365 כשהיא בודקת את הלבוש שלה לקראת יציאה מהבית. כשהיא מסתכלת על המצלמה והראי יחדיו היא בודקת איך תיק הקלאץ' שלה מסתדר עם האאוטפיט. לפתע הכלב שלה, ששמו הוגו, נכנס לפריים ומסתכל עליה. הכלב לא נובח, לא מיילל ולא בוכה. במקום זה הוא משמיע קול מוזר שנשמע ממש כמו שהוא שואל אותה: "לאן את הולכת?".

הסירטון עלה לטיקטוק עם הכיתוב: "רק הייתי סקרנית לדעת אם הלבוש שלי נראה טוב" והוא זכה לאלפי תגובות מצופים שבטוחים ששמעו את אותו הדבר - כלב מדבר, אלא שהיו כמה שטענו שמה שהוא אמר זה לא "לאן את הולכת?" אלא דווקא "מה את לובשת?" או "ובכן שלום". בכל מקרה כולם מסכימים שמדובר בכלב חמוד במיוחד - ואנחנו מסכימים.

@cheekclapper24_7_365

Hugo is very grateful for all the love yall are sending him! He won’t stop talking about it! Thank you! 💕#GarnierUNFILTERED #VirginMediaSpeedMC

♬ original sound - Cheekclapper

לאחר הצלחת הסרטון הויראלי הבעלים של הוגו פרסמה סרטון בו הוא "מודה" לכל הצופים שאהבו אותו ומאז היא המשיכה לפרסם סרטוני טיקטוק אחרים שבהם היא מציגה את הסטייל האופנתי שלה כשהוגו "מדרג" את התלבושות.