פעמים רבות גברים בוגדניים, המנהלים רומנים ארוכים מאחורי הגב של נשותיהם, נהנים לפנק את המאהבות שלהם במתנות יקרות ערך. אז מה קורה כשהרומן נפסק ואותו הבעל החליט לחזור לאשתו? ככל הנראה מתכון לאסון. הסיפור שלנו, שמתרחש במרכז הארץ, מגולל את סיפורו של פרופסור מצליח שניהל קשר אסור עם אחת מהקולגות שלו לעבודה. אם חשבתם שמדובר בזר פרחים או כמה תכשיטים, תחשבו שוב, כי הגבר הזה הוציא על המאהבת שלו מתנות בשווי של כשני מיליון שקלים. 

על פי סיפורה של עורכת הדין המייצגת את הגבר, שרין סולן, מדובר בגבר מפורסם מאוד בתחומו, המשתכר ביותר מכ-200 אלף שקלים כל חודש. לפני כשלוש שנים אותו הפרופסור יצר קשר אינטימי עם אחת מהעובדות הבכירות במשרדו, אף היא נשואה, ומפעם לפעם הקשר הלך והתהדק. הגבר תיאר בפני עו"ד סולן כי במשך השנים הוא עבר מעין סחיטה באיומים, השפלות ודרישות מופרזות לכספים. עוד הוא טען כי במהלך השנים הוא אף רכש עבור המאהבת שלו מרצדס חדשה, אותה הוא רשם על שמה על אף שהיה ברור שהיא בהשאלה, וכך גם לגבי טבעת יהלומים מיוחדת.

ככל שהרומן האסור בין הגבר לקולגה שלו החל להתפתח, אותה האישה החלה להפריז בבקשותיה. אחרי שהפרופסור סירב לרכוש עבורה בית ולהעמיד לרשותה קצבה חודשית על סך 15 אלף שקלים כל חודש, המאהבת החליטה לנקום וחשפה את הרומן הסודי שלהם בפני אשתו. תחילה האישה הנבגדת הסכימה לקבל את בעלה, אך כאשר שמעה על סכומי הכסף הגדולים והמתנות שהעביר למאהבת הדברים השתנו לגמרי והיא החליטה להיפרד ממנו. 

לעומת זאת, המאהבת טוענת להגנתה כי היא לא נוקמת, אך התגרשה מבעלה כדי למסד את הקשר עם הפרופסור, שהיה לאהבתה הגדולה ביותר. "הכסף לא היה מאיץ לשום דבר. הוא זה שדאג לדחוף שלי מתנות כל שני וחמישי", הסבירה המאהבת. כעת, כדי לקטוע את סיפור האהבה המסובך, הגבר הבוגד דורש מהמאהבת שלו להחזיר לו את כל הכסף והמתנות שהעניק לה לאורך השנים. "היא משתכרת יפה מאוד, היא עובדת במשרדי ואני יודע שהיא מסוגלת להחזיר לי את כל מה שקיבלה ממני", אמר. כמו כן, בימים אלו החל הליך של ישוב הסכסוך בין הפרופסור למאהבת, שבמידה ולא יצליח יועבר להמשך טיפול בבית המשפט לענייני משפחה.