מתי בפעם האחרונה רציתם לדעת מה הצד השני חושב עליכם? זה קורה לנו כל יום בערך. אם זה בעבודה, במפגש עם חברים וכמובן בדייטים - הצורך לדעת האם האדם שמולכם באמת מתעניין בכם ובמה שיש לכם להגיד (או שסתם מהנהן בצביעות) תמיד קיים שם. פטריסיה, מומחית לשפת גוף עם יותר ממיליון עוקבים בטיקטוק, שיתפה מספר שיטות פשוטות שיחשפו מה אנשים באמת חושבים עליכם. צפו בשיטה של פטריסיה:

אתם יכולים לדעת מה אחרים חושבים עליכם - ואפילו לשנות את דעתם (צילום: טיקטוק)

פטריסיה העלתה לטיקטוק מגוון רחב של סרטונים הקשורים להבנה ושימוש בשפת גוף, כולל כיצד להפגין ביטחון, כיצד להתמודד עם מצבים חברתיים לא נעימים וכיצד לפלרטט עם הצד השני. באחד הסרטונים האחרונים שלה הסבירה כיצד לקרוא שפת גוף של אחרים כדי לדעת האם הם מתעניינים בכם. בסרטון היא הציעה להסתכל על הרגליים של האדם המדבר מולכם: "אם כפות רגליו מכוונות אליך, זה סימן שהוא מתעניין בך", היא כתבה על גבי סרטון ההדגמה, "אם כפות רגליו מופנות לכיוון אחר, זה יכול להצביע על חוסר עניין, אי נוחות או רצון לסיים את השיחה". והנה ההסבר:

@patricia.cnr

Decoding Body Language ✨ ##bodylanguage ##tips ##influence ##skills ##learnontiktok ##confident

♬ MONTERO (Call Me By Your Name) - Lil Nas X

אם אתם רוצים לדעת האם האדם שמולכם מרגיש נוח בסביבתכם או מזייף את זה, ביחנו את החיוך שלו. בסרטון נוסף היא הסבירה שחיוך מזויף כרוך בשימוש בפה ובשיניים בלבד - ואילו חיוך אמיתי נעזר בשרירים סביב העיניים. "הם גם 'מחייכים עם העיניים שלהם'", היא הוסיפה. ואיך תדעו אם מישהו משקר לכם? פטריסיה שוב מחזירה אתכם לרגליים ומציעה להסתכל על הרגליים של האדם שמולכם. "כשאנשים משקרים הם מזיזים הרבה את פלג גופם התחתון", היא מסבירה, "זה הניסיון של המוח להסתתר, לברוח ממה שאתם חווים". רוצים להיראות אטרקטיביים יותר? זה מה שתצטרכו לעשות

@patricia.cnr

Trick To Instantly Look More Attractive 💫 ##bodylanguage ##confidence ##attractive ##learnontiktok ##presence

♬ Believe Me - Navos

יש לה גם טיפ הנוגע לידיים - לדבריה אם הצד השני מסתיר את כפות הידיים שלו בזמן שהוא מדבר איתכם, סימן שהוא מרגיש שלא בנוח בסביבתכם והוא לא רוצה לקחת חלק בשיחה. לעומת זאת, אם הוא חושף את ידיו במהלך השיחה - הוא מרגיש בנוח איתכם.