אחרי שמגפת הקורונה השתלטה על העולם, מקמות עבודה ומוסדות חינוך רבים הבינו את היעילות שבעבודה ולמידה מרחוק. שיעורים רבים נלמדים דרך אפליקציית הזום, מה שמצד אחד יכול להיות נוח וגמיש, אך גם יכול לגרום לפדיחות רציניות שנתפסות בעדשת המצלמה. אחרי שכבר שמענו על יחסי מין שהתקיימו בשידור חי, בגידה שנחשפה ואפילו רצח לעיני הצופים באפליקציה, עכשיו הגיע דיווח מעבר לים על סיטואציה מביכה נוספת ולא שגרתית. 

על פי הדיווח של אתר החדשות Daily Star, פרופסור מאוניברסיטת "האניאנג" שבסיאול, בירת דרום קוריאה, נתפס בזמן הרצאת זום מקוונת כשהוא שורץ באמבטיה בעירום מלא. המרצה, ששמו לא פורסם, אירח שיעור לסטודנטים, שהיה אמור להיות באמצעות אודיו בלבד. בחוסר מזל, מצלמת המחשב נדלקה ללא ידיעתו, כך שהתלמידים יכלו לראות בבירור את הפרופסור העירום נהנה מאמבטיה חמה. 

בראיון לאתר החדשות המקומי, Korea times, אחד הסטודנטים אמר: "זה היה הלם מוחלט. הגעתי להרצאה רצינית לא לשחייה באמבטיה. מיד כשהפרופסור הבחין בסיטואציה המביכה הוא כיבה מיד את המצלמה והמשיך בשיעור כאילו כלום לא קרה, אבל עדיין שמענו את המים ברקע", סיפר. בדיעבד, סטודנטים אחרים שכבר היו בהרצאה של אותו הפרופסור טענו כי הם כבר שמעו את זרמי המים בשיעורים הקודמים וחושדים שאולי זו לא הפעם הראשונה. 

בתום התקרית המביכה אותו המרצה שלח לתלמידיו הודעת מייל בה הוא התנצל, והסביר כי עשה את האמבטיה אחרי שחווה תסמינים קשים כתוצאה מהחיסון השני שלו לנגיף. "האירוע המצער קרה רק בגלל שלא מיהרתי לבטל את השיעור על אף שלא הייתי במיטבי", טען הפרופסור בהודעה. כמו כן, בהצהרה של האוניברסיטה נאמר כי ועדת כוח האדם תתכנס כדי לחקור את התקרית המוזרה וכי יישקלו תגובות משמעותיות נגד הפרופסור.