בין אם זו בגידה או לא, תחליטו אתם, אבל מה שבטוח – הסרטון הזה יעניין גם אתכם. בסרטון טיקטוק ויראלי, שהועלה לעמוד של המשתמשת טיפאני קריסטן, היא חשפה כיצד הצליחה לתפוס את בן זוגה על שקר בדרך יצירתית. כשהיא נעזרת באצבעות רגליה, קריסטן כיוונה מראת פנים קטנה שנתנה לה תמונה ברורה על מה שמתרחש בטלפון של הגבר, בזמן שהוא שוכב מיטה מולה. צפו בתיעוד הוויראלי: 

צעירה תפסה את בן זוגה על חם - אך האם זו בגידה? (צילום: טיקטוק)

בסרטון אפשר לראות את בן הזוג "הבוגד" שוכב בסמוך לקריסטן ומדפדף בטלפון שלו בין תמונות חושפניות של נשים. בזמן שהאישה מציצה דרך המראה על בן הזוג גולל בין התמונות בבגדי הים, היא שואלת אותו: "על מה אתה מתסכל?. בלי היסוס הגבר ענה: "מכוניות". כדי לפלפל את העניין, קריסטן ניסתה להתקיל את בן זוגה ושאלה אותו איזה סוג של מכוניות, אך התשובה שלו הייתה מפתיעה. 

"אני צופה במכוניות אקזוטיות, תמיד רציתי אחת כזאת. חשבתי להשיג אחת כי המכונית של כבר מזדקנת", ענה בביטחון הגבר, מבלי לדעת שזוגתו כבר מזמן חשפה אותו. בשלב זה קריסטן ביקשה מבן זוגה להראות לה את המכוניות, אך הוא הספיק למהר ולהעביר מהתמונות הנשים לאוסף של תמונות של מכוניות. כשכבר היה בטוח שיצא מזה בשלום, קריסטן הפילה את הפצצה ואמרה: "וואו, זאת באדום נראית טוב" – מה שהפיל את הגבר בפח. 

בן הזוג, שכבר הבין שעלו עליו, הסתובב אחורה והבין שקריסטן צפתה בו לאורך כל הזמן דרך השתקפות המראה. על הפוסט הוויראלי, שנצפה כ-17 מיליון פעמים, הצעירה שאלה את הגולשים: "מה אני צריכה לעשות חבר'ה?", והתגובות לא איחרו להגיע. בעוד שרבים דחקו בקריסטן להיפרד מבן זוגה על חוסר הכבוד הפוגעני, רבים טענו כי ייתכן ומדובר בסצנה מבוימת.