אישה בשנות ה-30 לחייה נעצרה בתאילנד בחשד לניסיון רצח, אחרי שחיבלה בציוד גלישה של צבעים שעבדו מחוץ לבניין רב קומות בבנגקוק. בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות, אפשר לראות את הרגע שהעובדים נכנסים לאחת הדירות בבניין לאחר שהבינו שחתכו להם את החבל כמה קומות מתחת, בקומה ה-21. צפו בתיעוד הסיטואציה: 

ממצאי חקירת המשטרה חשפו כי העובדים הגיעו למקום בשביל לבצע תיקוני איטום וצביעה בקומות הגבוהות. אחד העובדים, מהגר עבודה ממיאנמר, תיאר לכתבים מקומיים את הרגע שבו הבחין בשינוי במשקל חבל הגלישה.

"הסתכלתי למטה וראיתי שמישהו פתח את חלונו בקומה ה-21 וחתך לנו את החבל", סיפר העובד. "ניסיתי לבקש עזרה מהדיירים במשך כמה דקות, אבל אף אחד לא ראה אותנו". לבסוף, דייר ממוצא בריטי שהתחתן עם אישה מקומית סייע לשניים להיכנס לדירתו.

פונגג'ק פריצ'קרנפונג, מפקד תחנת המשטרה באזור, אישר את השתלשלות האירועים בהודעה לתקשורת והוסיף כי דיירת בת 34 נעצרה בחשד לניסיון רצח והשחתת רכוש פרטי. למרות זאת, הוא סרב לחשוף מה הניע אותה לבצע את המעשה. בינתיים, כלי התקשורת המקומיים פרסמו שהחשודה ככל הנראה חתכה את החבלים בגלל שהעבודה לא הייתה מתואמת עם הדיירים והיא חששה שאלו מנסים לפרוץ לדירתה.

עוד נמסר ממפקד התחנה כי החשודה הכחישה בהתחלה את מעשיה, אך חוקרים אמרו לה בתגובה שמצאו על קצה החבל את תביעות האצבעות שלה. מאז, היא הודתה במעשיה והכחישה את הטענה כי ניסתה לרצוח את העובדים. היא שוחררה בינתיים למעצר בית עד לתחילת ההליכים המשפטיים, שנקבעו ל-14 בנובמבר. במידה ותימצא אשמה בעברות המיוחסות לה, היא עלולה להישלח למאסר של 20 שנה.