נוסע שחוסן באופן מלא כנגד מחלת הקורונה ונדבק בנגיף, נמצא מת במושבו לאחר נחיתת המטוס שבו טס. צוות האוויר של חברת הלואו-קוסט הטורקית פגאסוס איירליינס (Pegasus Airlines), מצא את הגבר, כבן 51, ללא רוח חיים במושבו, לאחר הנחיתה של טיסה מספר 1043 מאיסטנבול להמבורג שבגרמניה. אתר החדשות Daily Mail דיווח כי הנוסע, יליד רוסיה, התגורר במדינת שלזוויג-הולשטיין (Schleswig-Holstein) בגרמניה.

עוד נמסר כי הסיבה הרשמית למותו של האיש אינה ברורה עדיין בשלב זה, אם כי בדיווחים מקומיים נטען כי הוא סבל ממספר מחלות קודמות קשות, שלא פורטו. המקרה, שפורסם רק עתה, אירע ביום שני שעבר, 25 באוקטובר, בשעה 13:00 לערך.

הפתולוגים שביצעו באיש את הנתיחה שלאחר המוות הגיעו למסקנה כי הוא מת ככל הנראה עוד במהלך הטיסה עצמה ולא בסופה. הם ציינו כי הוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה, אך בשלב זה לא ברור עדיין אם סבל מתסמינים כלשהם במהלך הימים שלפני מותו.

הנוסע, ששמו לא פורסם, הורשה לעלות למטוס באיסטנבול לאחר שהציג הוכחות לכך שחוסן באופן מלא. על פי מגבלות הכניסה שהטילה גרמניה על המבקרים במדינה, יש להציג מידע זה טרם העלייה למטוס. באופן זה, על המבקרים הפוטנציאליים בגרמניה מוטלת החובה להתחסן, להציג הוכחה שהחלימו מקורונה או להציג בדיקה שלילית לנגיף.

מחברת התעופה הטורקית נמסר כי "אנו מביעים את תנחומינו למשפחה ולנוסעים שישבו לצדו בטיסה". כלי התקשורת המקומיים שדיווחו על המקרה, לא ציינו האם באותה טיסה, הנמשכת שלוש שעות ו-25 דקות, הבחינו הנוסעים שישבו בסמוך לאיש בעובדה כי הלך לעולמו.

לא דווח גם האם נסע לבדו או לא, אם כי נרמז שהאיש טס בגפו והוא נמצא על ידי דייל לאחר שנשאר במושבו כשכל הנוסעים ירדו מהמטוס. לאחר המקרה, נדרשו הנוסעים שישבו לידו, כמו גם חברי צוות האוויר של המטוס, להתייצב בלשכת הבריאות המקומית.