לקראת סדרת ההמשך של סדרת הבנות "סקס והעיר הגדולה" הכי אהובה, עלינו לפחות, שנקראת "...And Just Like That" – בחברת השכרת הדירות Airbnb החליטו להפתיע את המעריצים. אחד מהלוקיישנים הכי זכורים מהסדרה כידוע הוא הדירה של הדמות הראשית קארי בראדשו, שמגלמת בגאונות שרה ג'סיקה פארקר. כעת, הדירה האייקונית מוצעת להשכרה, ומי מאיתנו לא היה רוצה לבלות לילה איפה היכן שהכל התחיל. 

סקס והעיר הגדולה: קארי בראדשו פותחת את הבית למעריצים (צילום: רויטרס)

אחרי ששמענו על ההצעה המפתה, לא יכולנו שלא לתהות מה עם מגיע עם חווית השהות בדירה, ואין ספק שהופתענו. קודם כל, את פניכם תקבל הגרסה הוירטואלית של שרה ג'סיקה פאקר, שהכינה לדיירים ברכת ברוכים הבאים לשלב הצ'ק אין. כשכבר תתמקמו, תוכלו להשתמש בחדר הארונות המפואר של הדמות הפאשניסטה, שאפילו השאירה אחריה כמה מהפריטים הכי אהובים מהסדרה.

להשלמת החוויה האורחים בדירה יקבלו גם סשן של סטיילינג וצילומים – כי אם כן לעוף על עצמך בעיר הגדולה אז רק ככה. נכון לעכשיו, השהות בדירה פתוחה רק לתושבי ארה"ב, והזמנות החדרים עתידות להיפתח בתאריך ה-8 בנובמבר. בראיון לקראת המיזם החדש, שרה ג'סיקה פרקר סיפרה לרויטרס: "הדמות של קארי בראדשו קרובה ויקרה לליבי והביקור מחדש בעולמה בהמשך לסיפור של 'סקס והעיר הגדולה' היה משמח מאד. אני נרגשת לדעת שהקהל שלנו יזכה לקבל חוויה ניו-יורקית כמו של קארי ויזכה ללכת בנעליה, פשוטו כמשמעו, בפעם הראשונה".