חג ליל כל הקדושים, שנחגג בנצרות מדי שנה ב-31 באוקטובר מאופיין בתחפושות, מסיבות והרבה סצנות אימה ברוח החג. אחת ממסיבות החג, שהתקיימה באולם באולינג בסנטה אנה שבפנמה, החליטה על קונספט לא מאוד מקורי – משחק הדיונון. החגיגות, שהחלו בתמימות עם מוזיקה ותחפושות, יצאו משליטה כאשר המשתתפים החלו בקרב יריות על רקע משחקי הילדות מהסדרה הפופולרית. 

על פי הדיווחים מעבר לים, במסיבה היו שתי קבוצות יריבות, שהתחרו אלה באלה במשחקי הילדות של "משחק הדיונון". הירי הקטלני שהתפתח בין המשתתפים גבה שמונה קורבנות ועוד שבעה פצועים, כאשר שלוש מהגופות שנותרו מאחור נגררו למזבלה הקרובה. 

הסיטואציה האכזרית החלה כשאחד המשתתפים פתח באש על חברי הקבוצה היריבה, ומשם הכל הלך והחמיר. אחרי שחלק מהנוכחים נמלטו מהאירוע, אחרים הזעיקו את הרשויות המקומיות והפרמדיקים. בצער, החובשים לא הצליחו להציל את ארבעת קורבנות הירי, שהלכו לעולמם בבית החולים עוד לפני שהספיקו לקבל טיפול רפואי. 

דיווחים מהתקשורת המקומית בפנמה טוענים כי המשטרה עצרה שני חשודים במעשה, כולל אחד חמוש שאחיו נורה למוות בטרגדיה. "אנו מניחים שמי שהחל בירי מת בתקרית וכי החשודים שמצאנו השתמשו בנשק כדי להגן על האח המנוח", סיפר התובע בתיק, רפאל באלויס. כמו כן, צוין כי שתי החבורות היו ביריבות ארוכת שנים, וכי לכמה מהחשודים במקרה והנפגעים יש עבר פלילי.