זהו אחד מ-40 המקרים היחידים שהתרחשו אי פעם, כאשר תינוק הגיח לעולם עם זנב אמיתי לגמרי. הצוות הרפואי של בית החולים לילדים אלברט סבין שבפורטלזה, ברזיל, נדהם כשהתינוק נולד עם זנב באורך כ-10 סנטימטרים שהיה מחובר למעין כדור שומן מוזר. 

מיד לאחר שהתינוק נולד עם האיבר החיצוני הלא אנושי, הרופאים העבירו אותו מיד אל חדר הניתוח, במטרה להסיר את הגוף הזר. ניתוח הסרת הזנב וכדור השומן תועדו במקום על ידי ערוץ התקשורת Journal of Pediatric Surgery Case Reports, בתמונות מרתקות שנראות כאילו נלקחו מעולם אחר. 

על פי מחקרים שנערכו בנושא, בני אדם יכולים לגדל זנב בעודם ברחם, אך הוא בדרך כלל נספג בחזרה פנימה כחודש לפני הלידה. עם זאת, במקרים נדירים הזנב ממשיך לגדול ולהתארך, זאת כיוון שחלק זה בגופו של התינוק לא הכיל סחוס או עצם. עוד דווח כי לא ידוע אם הילוד חווה כאב במהלך הניתוח, אך הרופאים אישרו כי הזנב אינו מחובר למערכת העצבים שלו. 

לאחר הסרת הזנב, הרופאים גילו כי הכדור המשונה היה מורכז משומן ורקמת חיבור עוברית, בעוד הזנב היה רק רקמה חסרת עצמות. בדו"ח רשמי של בית החולים הזנב כונה כ"אנומליה מולדת נדירה". כמו כן, הדיווח הראשון בהיסטוריה על מום מולד מהסוג הזה מתוארך למאה ה-19.