כשמתמודדים עם לב שבור, בייחוד אחרי בגידה, אפשר לעשות הרבה מעשים שיעזרו להתגבר על הכאב. אישה אחת, שגילתה שבן זוגה בגד בה, החליטה להתמודד עם התחושות באמצעות נקמה מכיוון לא צפוי. משמשת טיקטוק, בשם רייצ'ל, חשפה בעמוד שלה בסדרת סרטונים כיצד בחרה לנקום בבעלה לשעבר, בעזרת אח שלו. צפו בסיפור המטורף של רייצ'ל:

הילדים של האישה הזו הם גם אחים וגם בני דודים (צילום: טיקטוק)

כחלק מטרנד חדש ברשת החברתית, רייצ'ל כתבה: "אתה חושב שאתה יכול להכאיב לי? בן הזוג הראשון שלי היה אובססיבי ובגד בי, אז שכבתי עם אח שלו כנקמה ונכנסתי להיריון. עכשיו הילדים שלי הם בני דודים". כן, קראתם נכון – הילדים של רייצ'ל הם גם אחים למחצה אחד של השני, אך גם בני דודים. 

@officially.the.rachel Reply to @quietpanic ask me more🤍 #foruyou #foryou #couslings #askmequestions #lol #itsmorecommonthanyouthink ♬ original sound - Creekboy757

לדבריה, בימים אלו היא מגדלת את שני ילדיה כאם יחידה, כיוון שאף אחד מהאבות האחים לא נמצא בתמונה. "הילדים שלי מבורכים לא משנה כיצד הם נוצרו. אני לא מתחרטת על ההחלטה שלי לנקום", אמרה רייצ'ל באחד הסרטונים. עוד היא הוסיפה כי שני הקטנטנים, בני ארבע ושנתיים, לא יודעים על הסיפור המסובך בנוגע לאבותיהם, אך היא כן מתכוונת לספר להם את האמת כשיתבגרו.

לעוד סרטונים ותשובות בנוגע לסיפור של רייצ'ל - כנסו לעמוד הטיקטוק שלה>>>

סרטוני הטיקטוק והחשיפה של רייצ'ל הפכו לוויראלים בזכות הסיפור המשפחתי ההזוי, והגולשים לא יכלו להישאר אדישים לעלילה. "אני מרגישה רע בשביל הילדים שלך, כל כך מביך", הטיחה בה אחת הגולשות, בעוד אחרים שיתפו את ההלם שחוו כתוצאה מהמעשה, כפי שכתב אחד: "הלסת שלי הגיעה עד לרצפה".