כפי שכבר הבחנו אצלנו, חיסוני הקורונה הם לגמרי הפתרון למניעת התפשטות המגיפה וחזרה לשגרת חיים נורמלית. כדי לעודד חיסוני קורונה בבירת אוסטריה, וינה, החלו בקונספט שנוי במחלוקת במסגרתו מציעים למתחסנים פרס מוזר ביותר – ביקור בבית בושת. 

שירותי זנות מוצעים למתחסנים באוסטריה (צילום: רויטרס)
שירותי זנות מוצעים למתחסנים באוסטריה (צילום: רויטרס)

בית הבושת "Funpalast" שממוקם ממש בסמוך לאחד ממוקדי החיסונים בעיר, מציע לכל אזרח שקיבל את מנת החיסון מפגש אינטימי ומיני של 30 דקות. הפרויקט המשונה מאפשר לכל מתחסן בילוי במועדון הסאונה של המקום, כאשר "הגברת לבחירתם" במידה ויקבלו את החיסון במרפאה הסמוכה. 

חיסונים ובית בושת (צילום: רויטרס)
חיסונים ובית בושת (צילום: רויטרס)

בית הבושת הסביר כי הפרויקט, שהחל ב-1 בנובמבר, הוא חלק מניסיון להגדלת ההכנסות של המקום לאחר שהחלה ירידה במספר הלקוחות בגלל שיעור המתחסנים הנמוך. על פי הדיווחים, רק כ-65 אחוזים מהאוסטרים מחוסנים במנה שנייה, כאשר על אלו שלא קיבלו את הזריקה נאסר להיכנס למסעדות, בתי מלון, מספרות ואירועים ציבוריים גדולים. 

בסוכנות הידיעות רויטרס נטען כי אל בית הבושת יכולים להיכנס אך ורק מגיל 14 ומעלה, כאשר מתחת לגיל 18 יש צורך בליווי מבוגר. כמו כן, בבית הבושת מעודדים גם נשים להתחסן ולהגיע לבלות במקום. החלק המצחיק בכל הסיפור, הוא הבעלים של ה- Funpalastהודיע למתחסנים כי בית הבושת ממוקם בסמוך לאנדרטה של הצייר גוסטב קלימט המפורסם, כך שהלקוחות הפוטנציאלים יוכלו להשתמש בו כ"תירוץ לעיכוב בדרך חזרה הביתה".