מי מאיתנו לא התיישב פעם בשירותים ודמיין משהו זוחל מתוך האסלה? תתפלאו, אבל יש מי שזה קרה לו באמת. גבר הולנדי, בן 47, ביקר בשמורת טבע במהלך טיול ספארי בדרום אפריקה, כשלפתע מתוך האסלה עלה נחש קוברה ארסי ומסוכן. 

בזמן שהותו בשירותים, איבר המין של אותו הגבר ננשך על ידי שיני הקוברה, והארס החל להתפשט בגופו. ההולנדי נאלץ להמתין כשלוש שעות עד שהגיע מסוק חירום לחלץ אותו ממעמקי הספארי ולהוביל אותו אל בית החולים הקרוב ביותר, שהיה במרחק של 350 ק"מ מאותה הנקודה הנידחת. 

הגבר סיפר כי הוא חש צריבה עמוקה באיבר המין שלו, שהחל להתנפח והפך לסגול. כשהוא הגיע אל בית החולים, הרופאים העניקו לו טיפול חירום אך כמות רצינית של רקמת איבר המין נרקבה והייתה בלתי ניתנת לשחזור, לכן הם נאלצו לקטוע אותו. תשעה ימים לאחר האירוע, התייר חזר להולנד, שם היה צורך להסיר עוד חלקים מרקמת הפין המתה. 

אחרי שהסירו את כל החלקים שנרקבו, המנתחים החלו לבנות מחדש את איבר מינו של הגבר באמצעות שתל רקמה שנלקח מהמפשעה שלו. כמו כן, המומחים דיווחו על המקרה באתר החדשות Urology Case Reports והסבירו כי אותו האיש הוא הפך למקרה הרפואי הראשון של הכחשת קוברה באיבר מין.