אם הייתם האדם העשיר ביותר בעולם, לרכוש בית ענק במקום מרוחק בהוואי כנראה נשמע כמו החלום – וזה בדיוק מה שג'ף בזוס עשה. יחד עם בת זוגו, לורן סאנצ'ז, רכש אחוזה טרופית מרשימה במפרץ לה פרוז שבאי מאווי תמורת סכום מוערך של 78 מיליון דולר. 

הנכס המבודד, שמשתרע על פני 14 דונם של אדמה, בנוי על כ-4,500 מ"ר וכולל גינה מפוארת עם מטבח חוץ ונוף עוצר נשימה לאוקיינוס. בנוסף, הבית מכיל בית הארחה קטן, עוד מספר מבנים קטנים יותר ובריכת שחייה מרשימה. האחוזה גם מוקפת במדשאות מרווחות ועשרות עצי דקל באווירה טרופית המאפיינת את מרכז אמריקה. 

על פי אתר החדשות Insider, הבית ממוקם בצד הדרום מערבי של מאווי, הרחק מקאהולוי, העיר הגדולה ביותר על האי. העיר הקרובה ביותר לביתו של בזוס היא קיהאי הנמצאת כ-19 ק"מ. על פי דיווחים בתקשורת, הנכס היה שייך במקור לאיש העסקים בתחום האנרגיה מקולורדו, דאג שץ, שרכש אותו בשנת 1996 תמורת 4.2 מיליון דולר. 

מאוחר יותר, בשנת 1999, שץ ואשתו, החליטו להוציא סכום לא מבוטל כדי לשפץ את האחוזה ולהעלות את ערכה. חלפו השנים ובשנת 2019 החלה השערורייה המפורסמת של בזוס, שהתאהב בסאנצ'ז מגישת החדשות, ואחרי רומן סודי הם החליטו לממש את אהבתם והפכו לזוג ידוע בציבור. 

אחרי שטיילו ברחבי העולם, והמצלמות לא הפסיקו לעקוב אחריהם לכל יעד שהגיעו, כעת הם הפכו למוקד עניין בזכות הנכס החדש. כמו כן, החדשות של רכישת הבית פורסמו לראשונה על ידי אתר Pacific Business News, כאש מקורב לזוג הסביר: "ג'ף ולורן אוהבים את מאווי והם רכשו בית על האי בו הם מבקרים לעיתים קרובות ורוצים להיות חלק מהקהילה המקומית".