אם חשבתם שהמגיפה העולמית היא הדבר הכי מטלטל שקרה בעולם לאחרונה, תחשבו שוב. אסטרואיד עצום, בגודל של מגדל אייפל, בדרכו אל כדור הארץ והוא מסווג כ"אסטרואיד המהווה סכנה פוטנציאלית". הגוף הזה, שנקרא Nereus 4660, הוא כמעט פי שלושה מגודלו של מגרש כדורגל ממוצע – אך למרבה המזל לא יהווה איום ממשי על האנושות. צפו בהסבר על האסטרואיד:

על פי הדיווחים באתר החדשות Daily Record, מוניטור האסטרואידים של סוכנות החלל נאס"א חזה כי האסטרואיד צפוי להתקרב אל כדור הארץ בתאריך ה-11 בדצמבר. אם היה סוטה ממסלולו ככל הנראה האסטרואיד היה יכול להיות הרסני, אך הוא צפוי לעבור ליד כוכב הלכת ארץ ממרחק של 3.9 מיליון ק"מ. 

האסטרואיד המיוחד מקיף את מערכת השמש כל 664 ימים, אם כי הוא צפוי שלא להתקרב שוב אל כדור הארץ עד מרץ 2031, ולאחר מכן בנובמבר 2050. הפעם שבה הוא יהיה הקרוב יותר אלינו תהיה בעוד 40 שנה, בפברואר 2060, ואילו הפעם הראשונה בה הוא נצפה הייתה בכלל בשנת 1982, כשהתגלה על ידי האסטרונומית אלינור פ.הלין. 

כמו כן, זו אינה הפעם הראשונה בה אסטרואיד גדול נכנס למסלול כדור הארץ, שכן בספטמבר האחרון אסטרואיד בגודל של הביג בן היה אמור לנוע במסלולו.