דמיינו לעצמכם שאתה משתתפים בתחרות ריצה, כשלפתע אתם מגלים שאחד המתחרים הראויים הוא דווקא ברווז. אז בזמן שאנחנו מתעצלים בספה מול הנטפליקס, יש הברווז הזה דואג לעשות ספורט, שומר על הכושר ואפילו משתתף במרוצים. אחד מהסרטונים של הברווז, שכבר מזמן הפך לאושיית טיקטוק מצליחה עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, הפך לוויראלי ברשת – ואתם חייבים לראות את זה:

ברווז בנעלי ספורט השתתף במרתון (צילום: טיקטוק)

השנה, למרתון TCS שמתקיים בניו יורק היה משתתף יוצא דופן, שתועד כשהוא רץ בנעלי ספורט אדומות קטנטנות ליד כל המתחרים האחרים. עמוד האינסטגרם והטיקטוק על שמו של הברווז וורינקל, המכונה "seducktive", הועלה סרטון של החיה המצחיקה רצה על שתי רגליה ומושכת את תשומת הלב של המעודדים. 

@seducktiv I ran in the NYC Marathon (pt. 2) #nyc #newyork #marathon #ducks #run #fast #wrinkletheduck #foryou ♬ Soulful Strut - The Young-Holt Unlimited

על הסרטון הוויראלי נכתב: "השתתפתי במרתון ניו יוק! אני אשתפר עוד בשנה הבאה! תודה לכל בני האדם שעודדו אותי!". מאז שפורסם הסרטון, לפני כשלושה ימים, הוא נצפה כבר כשבעה מיליון פעמים וקיבל כמיליון וחצי לייקים מהגולשים שלא הצליחו שלא להתאהב בברווז הקטן. "כל כך נוח לו בין כל כך הרבה אנשים, זה מדהים!", כתב בגאווה אחד, בעוד אחר הוסיף: "זה הגיבור שחיכינו לו".