מרי ארנולד, בת ה-54 מאוסטרליה, חלמה כל החיים לעזור לבתה להגשים את חלומה להפוך לאם אחרי שנולדה עם תסמונת נדירה. בתה, מייגן וויט, אובחנה עם MRKH כשהייתה בת 17, כלומר היא נולדה ללא רחם ומה שאומר שלא תוכל לשאת בתוך גופה תינוק. כדי שתוכל בכל זאת להביא לעולם ילד או ילדה משלה, וויט נעזרה באמה, שהתנדבה לשאת את הנכד שלה ברחמה. צפו בכתבה של ערוץ החדשות Nightly News 7 Tasmania: 

וויט הצעירה, כיום בת 28 בעלת רקע בתחום הסיעוד, כבר כמעט ויתרה על החלום להיות אימא לבן או בת משלה. כשהייתה בת 21 היא נעזרה בפונדקאית קנדית, אך זו הפילה את התינוקת המיועדת. אחרי מחקר קצר ומספר בדיקות שגרתיות, ארנולד הבינה שתוכל להיות הפונדקאית של בתה, וכך בימים אלו היא נמצאת בשבוע ה-30 להריונה. 

"כשהייתי נערה חיכיתי בכל חודש לקבל וסת ומעולם זה לא קרה. אימא ואני הלכנו לרופא וגילינו שיש לי תסמונת נדירה, כלומר לעולם לא יהיה לי מחזור", סיפרה וויט. עם זאת, לדבריה השחלות שלה אכן היו פעילות בצורה תקינה, מה שאומר שהיא כן יכולה להיעזר בביצית שלה ולהביא לעולם ילד ביולוגי משלה בעזרת פונדקאות. 

אחרי שהצעירה פגשה את בעלה בשנת 2015, קלייד בן ה-28, היא ידעה שתרצה להיות אימא. למרבה המזל הבעל תמיד תמך בה והשניים נכנסו יחד למסע המשותף במטרה להפוך למשפחה. רק אחרי שהניסיון הראשון כשל, אמה של וויט, שראתה את בתה המתוסכלת לא מצליחה להגשים את חלומה, החליטה להתערב והתנדבה לשאת ברחמה את הנכד העתידי שלה. כיוון שארנולד כבר נמצאת בגיל המעבר היא נאלצה לקבל תרופות וזריקות הורמונים כדי שהתינוק יוכל להיקלט. 

"זו חוויה כל כך מיוחדת עבורי ואני כל כך שמחה שאני יכולה להיות שם ולעזור לבת שלי", סיפרה ההריונית. כמו כן, על פי אתר החדשות Daily Mirror, ארנולד צפויה ללדת נכדה בינואר 2022, ולמרות שכבר עברו כ-22 שנים מאז שהייתה בהיריון בפעם האחרונה, היא שמחה על המסע המרגש ועל האפשרות לתרום את חלקה.