זוגות רבים מאחלים לעצמם חתונה בלתי נשכחת, אך ספק אם כזו בה דוב רעב מתפרץ ומחולל כאוס תעמוד בקריטריונים. משתמשת הטיקטוק אנג'י דיסה בת ה-25 נכחה בחתונה של בן דודה בגן אירועים בפארק האקולוגי צ'יפינקה בנואבו לאון, מקסיקו, כשלפתע קרה בדיוק מה שתיארנו לכם כאן למעלה. דוב רעב במיוחד התפרץ לאירוע בניסיון ליהנות גם הוא ממנות הפתיחה העשירות. צפו בדוב מסתובב בחופשיות בין האורחים:

אורח מיוחד הגיע לחתונה (צילום: טיקטוק)

אנג'י תיעדה את התקרית במצלמה ופרסמה את התיעוד בטיקטוק שם הוא צבר יותר מ-3 מיליון צפיות. מה שגרם לסרטון להצליח כל כך הוא לאו דווקא האורח המפתיע, אלא יתר האורחים בני האנוש שנצפו ממשיכים לאכול להם בשלווה בזמן שהדוב חוגג לו על אחד השולחנות.

בסרטון הקצר נראה הדוב מקפץ עם גפיו הקדמיות על שולחן האורחים הריק במקום, מפיל משם מספר דברים ועובר לכיוון שולחן סמוך, שם האורחים נראים סועדים להם בשלווה כאילו אין שום חיה מסוכנת במרחק סנטימטרים ספורים מהם. בסרטון ניתן לשמוע את צוות העובדים במקום משמיע קולות חזקים בניסיון להבריח את הדוב.

@angiedisa Reply to @diannaingersoll explaining a little bit about the bear at the wedding ❤️ #KFCSecretMenuHacks #fyp #beartok #chipinque ♬ original sound - Angie (Taylor’s Version)

בסרטון נוסף הסבירה אנג'י: "זה אזור הררי ויש בו יערות, אז מן הסתם צפוי שיהיו שם כל מיני בעלי חיים. החתונה הייתה בשבת, הגענו לשם בשישי, יש שם מלון שאפשר להתארח בו ובשישי יצא לנו לראות דוב תינוק, אז ידענו שיש שם הרבה חיות ומן הסתם גם דובים". היא הוסיפה: "נראה שהדוב הריח את האוכל ורצה לעצור ולראות אם הוא יכול להשיג משהו, אז כשהוא הגיע, אנשים צילמו תמונות וסרטונים שלו וצוות האירוע אמר לנו לא לזוז".

@angiedisa Reply to @lilbeanb0i more about the bear crashing the wedding! #KFCSecretMenuHacks #SaveIt4TheEndZone #fyp #beartok ♬ original sound - Angie (Taylor’s Version)

בסרטון שלישי הסבירה אנג'י שברור היה להם שזה מסוכן להימצא ליד דוב, אולם מדובר היה בדוב צעיר ולכן הם הצליחו לשמור על שלווה ולתת לצוות להשתלט על העניינים. היא אמרה שלצוות יש ניסיון בטיפול בחיות בר מכיוון שיש הרבה כאלה באזור. היא הוסיפה: "הדבר הנורא ביותר שיכולנו לעשות הוא לצרוח ולברוח משם כי אז היינו מפחידים את הדוב והוא היה מנסה לתקוף אותנו או משהו כזה, אז כשכל זה קרה חשבנו שהדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות הוא להישאר רגועים, להמשיך לאכול ולחכות שהצוות יתמודד עם המצב הזה".

היא הוסיפה: "הדוב הזה היה ממש חמוד. כולנו רק רצינו ללטף אותו. הוא לא היה מזיק". לסיום סיפרה אנג'י שהדוב ניסה לחזור לאירוע כדי לקחת קצת אוכל אבל הצוות הציב מחסום ומנע את כניסתו למתחם, מה שאפשר למסיבה להמשיך ללא הפרעות. נציגי הפארק האקולוגי צ'יפינקה לא מסרו את תגובתם בנושא.