בני הזוג מצפון הארץ נישאו זה לזו לפני כעשור, ומאז הביאו לעולם שני ילדים. על אף שמדובר במשפחה צעירה ונורמטיבית, ידוע היה שמרבית החברים של הבעל והאישה היו רווקים ורווקות. הבעל סיפר לעורכת דינו, שרין סולן, כי הוא ואשתו נהגו לחיות אורח חיים ראוותני ונהנתן, ומשם העניינים הסתבכו. 

"חיינו כמו רווקים. יש לנו לא מעט כסף וכל אחד מאתנו עשה מה שהוא רוצה, לא חסכנו מעצמנו כלום ונהנו בארץ ובעולם", טען הבעל בפני עו"ד סולן. לדבריו, בימים אלו הגיעה אליו דרישה מפתיעה מאשתו, שהחליטה כי היא מעוניינת להתגרש. לצד הדרישה האישה גוללה סיפור לא ייאמן, במסגרתו הבעל ביקש ממנה לקיים יחסי מין עם אחר, אך העניינים יצאו משליטה. 

"בעלי ביקש ממני לקיים יחסי מין עם אחר לפני בחירתו, ובתנאי שימצא חן בעיני כמובן, אך הוא ביקש שנעשה זאת בנוכחותו. לא ראיתי בכך סטייה או בגידה כי כבר חגגנו בעבר", טענה האישה. בתגובה, הבעל הטיח בה כי היא רוצה להתגרש רק כי התאהבה בגבר שהביא, מה שהופך את הסיפור לבגידה בעיניו. 

עו"ד סולן תטען בבית המשפט כי אמנם הבעל הביא את הגבר ויזם את האירוע, אך גם אשתו לקחה אותו למקומות בהם נעשו הדברים בהסכמתה. הסנגור של האישה יטען לעומת זאת כי יחסי המין נעשו בכפייה: "הרגשתי כמו אונס, לא הייתה לי ברירה ולא יכולתי לסרב". בתגובה לדברי האישה הבעל מבקש לשלול ממנה את הזכות לכתובה כיוון שאשתו המשיכה להיפגש עם הגבר האחר גם מעבר למסגרת ההסכמה ביניהם. 

כמו כן, עו"ד סולן הציעה לשני הצדדים לנסות לעשות שלום בית, אך האישה סירבה. לאחר מכן הועלתה הצעה אחרת לפיה האישה תקבל מחצית מהכתובה ודמי מזונות מוגדלים, אך גם לזה היא סירבה. בימים אלו השניים נמצאים בתהליך של גישור, שם הדיינים יקבעו האם המהלך שנעשה היה בהסכמה או כבגידה. במקרה שיוחלט וכן האישה לא תהיה זכאית לכתובה, שנקבעה על סך מיליון שקלים.