צה"ל הוא חלק מהמציאות היומיומית שלנו - ולכן, מטבע הדברים, יש לו השפעה גם על חיי הדייטינג שלנו. נתונים חדשים מאפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד חושפים אינפורמציה מעניינת בהעדפות של רווקים ורווקות בישראל בכל הקשור לתפקידים בצבא.

 כשמשתמשי האפליקציה נשאלו אם סטטוס ״קרבי״ מדליק אותם, 55% מכלל הישראלים אמרו שכן. נשים ישראליות נטו אפילו יותר לחשוב כך, כאשר 61% מהן חושבות שלהיות קרבי הוא חלק מושך בהיסטוריה של בן הזוג הפוטנציאלי לעומת 52% מהגברים הישראלים. כשנשאלו מה יותר מדליק אותם - קרבי או 8200 - 53% עדיין בחרו בקרבי. עם זאת, התמונה קצת שונה כשמסתכלים על גברים לעומת נשים - בעוד ש-62% מהנשים חשבו שקרבי מושך יותר, 51% מהגברים דווקא חשבו ש-8200 מושך יותר.

 כשנשאלו מה כל כך מושך במדים, 41% מהישראלים אמרו שזה ׳איך שהם נראים׳, 31% לא מצאו אותם מושכים מלכתחילה ו-28% ציינו את התחושה של סמכות\מחויבות לשירות. בעוד שגם גברים וגם נשים ישראלים ציינו את האופן שבו מדים נראים כגורם השכיח ביותר לכך שהם מוצאים את המדים מושכים, נשים נוטות יותר לחשוב כך. 

 האם הם יביאו את המדים לחדר השינה? 56% מהישראלים יסכימו לנסות את זה, 20% אמרו שהם בהחלט ילכו על זה ו-24% אמרו שזה לא בשבילם. מה שכן, לשוטרים אין מזל יחסית. 67% מהישראלים מעדיפים לצאת עם חייל מאשר עם שוטר. נראה שגם גברים וגם נשים יעדיפו חיילים ב-64% מהמקרים. החלק המפתיע הגיע כשהנחקרים נשאלו האם הם היו יוצאים עם מישהו שעדיין משרת בצבא, וכ-86% מתוכם ענו בשמחה.