תחרות מלכות היופי לניצולות השואה התקיימה הערב (שלישי) במרכז המדיה והכנסים של מוזיאון ידידי ישראל, אותה הפיקה עמותת "יד עזר לחבר", בשיתוף מוזיאון ידידי ישראל. הזוכה המאושרת בתחרות היא: סלינה שטיינפלד בת ה-86 מחיפה.

עם זכייתה, סיפרה סלינה בהתרגשות כי היא שמחה ומתרגשת מהמעמד, והוסיפה: "חייבים להיות חזקים בכל מקום, לדעת לשמור על עצמנו והכי חשוב לעזור אחד לשני. לא להשאיר מאחור אנשים אומללים לבד". גם בגילה ממשיכה סלינה להתנדב ולבקר ניצולי שואה לפחות פעם בשבוע.

סלינה שטיינפלד, זוכת תחרות מלכות היופי לניצולות השואה, 2021 (צילום: מרק ישראל סלם)
סלינה שטיינפלד, זוכת תחרות מלכות היופי לניצולות השואה, 2021 (צילום: מרק ישראל סלם)

את הפרס העניק לזוכה ד"ר מייק אוואנס, מהאוונגליסטים המשפיעים ביותר בעולם. אוואנס תורם רבות לניצולי השואה מזה שנים רבות ודואגם לצרכיהם הבסיסיים.

מנחי הטקס היו מורן אטיאס וננסי ברנדס, ובין השופטות: נציגת הדור השני לניצולי שואה לאה שנירר, הדוגמנית ומלכת היופי של ישראל לשנת 1992, רווית אסף, אירית רחמים, פנינה רוזנבלום, נטלי דדון, רות לבייב יליזרוב ונועה כוכבא - מלכת היופי של ישראל לשנת 2021,  וירין בוזגלו נערת ישראל לשנת 2021. גם הזמר רותם כהן הופיע בהתנדבות מלאה.

מתמודדות התחרות ''מלכת היופי'' לניצולות שואה בירושלים (צילום: יוסף הריש)
מתמודדות התחרות ''מלכת היופי'' לניצולות שואה בירושלים (צילום: יוסף הריש)

אתמול הגיעו אל מתחם מוזיאון "ידידי ישראל" עשרת המתמודדות שהגיעו לישורת האחרונה של התחרות, ונבחרו מתוך מאות מתמודדות. את הבוקר הן התחילו בארוחת בוקר מפנקת בבית ההארחה "ידידי ישראל", אותו השיק לאחרונה הד"ד מייק אבנס בעלות של 10 מיליון ש"ח, המארח מאות ניצולי שואה בכל ימות השנה ללא תשלום. 

במהלך הבוקר הגיעו לברך את המתמודדות גם ראש עיריית ירושלים לשעבר, חבר הכנסת ניר ברקת, כשלצידו הד"ר מייק אוונס ומייסד ומנכ"ל עמותת יד עזר לחבר", מר שמעון סבג. "כל ניצולות השואה שהגיעו לגמר כולן יפות, כולן אמיצות וגיבורות ששרדו את תופת מחנות ההשמדה ויד הצורר הנאצי. אנחנו נדאג לפנק את ניצולות השואה ולהעלות חיוך על פניהם, ולהחזיר להן את שמחת החיים אותה הן איבדו בשואה", אמר סבג בתום החזרות לטקס, שהודרך על ידי רוית אסף מלכת היופי של ישראל לשנת 92'. בהמשך היום המתמודדות ביקרו בכותל המערבי בירושלים, שם נערכה עבורן חגיגה מרגשת שלא הותירה אף עין יבשה.