לאחר שהתאהבה בבוס שלה, בחורה צעירה הפכה לאם חורגת לנערה בת 17, ולשני ילדים נוספים - כשהייתה רק בת 23. זהו סיפורה של כוכבת הרשת סאוונה מרטין, כיום בת 27, שהחלה לצאת עם בעל המספרה בה עבדה, כריס בן ה-44, במשך ארבעה חודשים עד שנכנסה ממנו להיריון. בני הזוג החלו לבנות את המשפחה החדשה שלהם - כשכריס כבר היה אז אב לשני בני נוער ולילדה בת 10. ארבע שנים לאחר מכן - הם התארסו ויש להם אפילו שני ילדים משותפים.

בת 27 היא אימא לבת 20 (צילום: טיקטוק)

למרות שהם והילדים (טריניטי בת ה-13, טייג' בן ה-17, טיזיאנה בת ה-20, טריפ בן ה- 21 חודשים והתינוקת טראקס בת ה-5 חודשים), הם כעת משפחה אחת גדולה ומאושרת, סאוונה מגלה שזה לא תמיד היה ככה. בסרטון שפורסם בערוץ היוטיוב המשותף של בני הזוג, אמרה סוואנה שכאשר פגשה לראשונה את ילדיו של כריס, טיזיאנה, שהייתה אז בת 17, חוותה תקופה קשה מאוד ולקחה קשה את העובדה שחברתו של אביו מבוגרת ממנה רק בשש שנים. אבל שלוש שנים לאחר המפגש הראשוני, סאוונה אמרה: "עכשיו אנחנו החברות הכי טובות והיא כמו יד ימיני."

בני הזוג התייחסו גם לפער הגילאים ביניהם - כריס מבוגר ב-16 שנים מסוואנה, אבל הוא טוען שהוא צעיר בנפשו: "אני מתנהג כאילו אני בן 30. אני לא זקן. יש לי המון אנרגיה. אני שמח שהיו לי כמה ילדים בגיל צעיר כדי שהם יוכלו לחוות את החלק הזה בחיי יחד איתי", אמר כריס. יחד עם זאת, כשנשאל האם יהיו להם ילדים נוספים כריס אמר אז שהוא לא בטוח - בגלל גילו. "אני אהיה בן 60 כשטריפ הקטן יסיים את לימודיו", הוא אמר, אבל מאז שצולם הסרטון ביולי 2020, לזוג נולדה תינוקת נוספת באפריל השנה.

View this post on Instagram

A post shared by Savana (@savana_martin)


בערוץ הטיקטוק שלה, שבו היא מפרסמת תחת השם @sav_martin האימא בת ה-27 מציגה את המשפחה המשולבת שלה והיא לעתים קרובות משתפת סרטונים שלה ושל חברתה הטובה ביותר, טיזיאנה. "פגשתי אותה כשהיא הייתה בת 17 ואני הייתי בת 23", היא כתבה בסרטון שבו הן רוקדות בבגדים תואמים."לא ידעתי שאהפוך לאימא החורגת שלה והיא תהיה ה-BFF שלי," אמרה סוואנה והוסיפה: "לא הייתי מחליפה את זה בעד שום הון שבעולם".