טרגדיה מזעזעת התרחשה ביום שבת האחרון בשעות אחר הצהריים, בתחנת הרכבת סחודננסקיה שבמוסקבה, רוסיה. בסיטואציה הקשה גבר צעיר, שניסה להציל את חייו של אחר שהתכוון להתאבד מהקומה ה-12, נפל יחד איתו אל פסי הרכבת ומצא את מותו. באופן כמעט בלתי הגיוני, הגבר שהתכוון לסיים את חייו דווקא נשאר חי ונמלט מהמקום.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הניצול השליך את עצמו מהקומה ה-12 של בניין, שהיה בסמוך לתחנת הרכבת בעיר. אותו הגבר, שטרם זוהה על ידי הרשויות, כמעט וזרק את עצמו אל פסי הרכבת, כשלפתע אדם אחר, אליגן עזיזוב בן ה-26, הגיע לנקודה וניסה לתפוס אותו לפני שיתאבד. הודות לתגובתו המהירה של עזיזוב, שעבד כמכונאי בתחנה, המתאבד הצליח לצאת מהסיטואציה בחיים, ואילו הוא הגיבור, שפעל בלי לחשוב פעמיים, מת מהתאונה הקטלנית.

על פי משרד התחבורה ופיתוח תשתיות הכבישים של עיר הבירה ברוסיה, בית המשפט הוא שיקבע את נסיבות האירוע וינסה להבין האם האיש קפץ בכוונה. "אם בית המשפט יחליט שאליגן עזיזוב קפץ בכוונת תחילה אנו נענה לחוק", נכתב בהודעה הרשמית. כמו כן, זמן קצר אחרי שהתרחש האירוע הטרגי, והגבר שהתכוון להתאבד נמלט, גופתו נמצאה במרחק של כקילומטר אחד ממקום האירוע. הדיווחים טוענים כי הוא ככל הנראה מת מפצעיו או שפגע בעצמו בשנית כדי לסיים את חייו.