חיית מחמד לא שגרתית הפכה בשבועות האחרונים לאחת מכוכבות הרשת המצליחות, והכל בגלל האוזניים שלה. מידאס החתלתול, שנולד עם ארבע אוזניות על ראשו, צבר תוך ימים ספורים כ-47 אלף עוקבים בעמוד האינסטגרם שלו, שצופים בו באדיקות ונהנים מהתמונות החמודות והסרטונים המרגשים.  

View this post on Instagram

A post shared by Midas (@midas_x24)

החתול, רק בן ארבעה חודשים, הוא בעל מוטציה גנטית נדירה שגרמה לו להצמיח זוג אוזניים נוסף. רק זוג אחד מבין השניים עובד כרגיל ודרכו הוא שומע, בעוד הזוג האחר הוא חיצוני בלבד. על פי עמוד האינסטגרם, שמנוהל על ידי הבעלים קאניס ובן זוגה, החתול מבלה את מרבית היום שלו בהתכרבלות עם שני חיות המחמד הנוספות של המשפחה – כלבי לברדור בשם זיינו וסוזי. 

View this post on Instagram

A post shared by Midas (@midas_x24)

"הוא שובב אך גם מאוד ידידותי וחברותי. הוא מבלה את ימיו בשינה ומתעורר בלילות", סיפרה בעליו. לדבריה, החתלתול המיוחד גם אוהב לשחק בצעצועים ולנמנם במיטה שלה, ואין ספק שהוא התמקם בנוחות בביתו החדש. 

קאניס ובן זוגה אימצו את החתול כשמצאו אותו ברחוב, אחרי שאמו חתולת הרחוב המליטה אותה יחד עם עוד שישה גורים קטנטנים בגינה של חברתה של קאניס. למידאס יש כתם מקסים על הבטן בצורת לב ואוזניים כפולות, מה שמשך את תשומת הלב של השניים וגרם להם לבחור דווקא בו. על אף שיש למידאס החתול תכונות משונות נוספות, הווטרינר איבחן טען כי הוא בעל שמיעה מושלמת.