התקשורת הלא מוצלחת בין שני מגישי חדשות Fox News הפכה לאחד מהקטעים הכי מצחיקים ששודרו על המסך. במהלך השידור של תוכנית השיח השמרנית בהנחיית המגישה לורה, "The Ingraham Angle", היא אירחה את הפרשן ריימונד ארויו בדיון, כשלפתע עלה הנושא של סדרת הנטפליקס YOU. צפו בקטע הקורע מצחוק מתוך אולפן החדשות: 

שני מגישי החדשות לא הבינו אחד את השנייה - וזה קורע מצחוק

ארויו העלה במהלך השיחה את שמה של הסדרה המצליחה, באזכור לקו עלילה שהתאים לנושא. במסגרת הסיפור המגיש התייחס לחלק בעונה השלישית בו בנו של הדמות הראשית, ג'ו גולדברג, חלה בחצבת בגלל משפחה אחרת שהתנגדה למתן חיסונים. "ב-YOU עלה נושא החצבת", אמר ארויו, בעוד לורה שנראתה מבולבלת לחלוטין הגיבה: "חכה חכה, מתי הזכרתי חצבת?".

מתוך מקום של חוסר הבנה בין השניים, ארויו ניסה להסביר ללורה שהוא מדבר על סדרה בשם "YOU" ולא עליה באופן אישי. על אף הניסיונות הארוכים להעביר את המסר, לורה המשיכה להתבלבל ושאלה: "יש תוכנית בשם לורה בנטפליקס?". בשלב זה, ארויו החליט לוותר על הניסיון לנסות לגרום למגישה להבין על מה הוא מדבר וקבע: "אני לא יכול להסביר לך את זה". 

התיעוד המצחיק מתוך אולפן החדשות הפך לאחד הסרטונים הכי וויראלים של הימים האחרונים, והגולשים טוענים: "זה חברים, הקטע הכי טוב בכל הזמנים".