אירוע לא ייאמן, שנדמה כאילו לקוח מתוך סרט מבויים היטב, התרחש על הכביש המהיר בדרום קליפורניה. במהלך הנסיעה על כביש 5, שהתרחשה ביום שישי האחרון בשעה 09:14, אחת מהדלתות של משאית משוריינת נפתחה וממנה החלו להתעופף על האספלט כמות ענקית של דולרים. צפו בתיעוד הדולרים מפוזרים על הכביש המהיר:

עשרות אלפי דולרים התעופפו ממשאית משוריינת על הכביש (צילום: טיקטוק)

סמל קרטיס מרטין, ממשטרת מחוז קליפורניה, סיפר כי המשאית יצאה מסן דייגו למשרדים הבנק הרשמי של ארה"ב (FDIC), כשהחלה ההתרחשות המפתיעה. כשאחת הדלתות נפתחה השתחררה באוויר כמות גדולה של שטרות, שהתפזרו על הכבישים. הנהגים האחרים, שהיו גם כן על אותה הדרך המהירה, לא פספסו את ההזדמנות וקפצו מיד החוצה כדי לאסוף את המוזמן. 

בסביבות השעה 10:00 הגיעה המשטרה המקומית, שהחלה לנסות להרחיק את הנהגים מהכסף ולמנוע מהם "לגנוב" אותו. התיעוד של הכסף בחינם שהתפזר על הכביש הועלה כמובן גם לרשתות החברתיות, כמו גם סרטון שהעלתה המשתמשת דמי בגביי, שצברה למעלה משמונה מיליון צפיות בתיעוד. 

סמל מרטין, האחראי על האירוע, הסביר בערוצי התקשורת וברשתות החברתיות: "אם מצאתם כסף על הכביש המהיר תחזירו אותו, זה לא הכסף שלכם. השטרות שייכים למדינה ועלינו להחזיר אותם". על פי הדיווחים, רבים מהנוכחים באירוע אכן החזירו חלק נכבד מהכסף, אך נותרו חוסרים נוספים וייקח עוד זמן מה כדי לקבוע מה הוא ההפסד וההשלכות של האירוע.