אחרי 17 שנות נישואין ושני ילדים משותפים, מערכת היחסים של בני הזוג החלה להתדרדר. לאורך הזוגיות השניים ניהלו קשר מצוין ואף עבדו יחד במשרות בכירות, אך עם הזמן המריבות גלשו למקומות אחרים שהובילו אותם להתגרש זה מזו. על אף שקיבלו את ההחלטה המשותפת, ואף לא הצטרכו להתווכח על נושא חלוקת הרכוש, עלה נושא אחר שטרף את כל הקלפים. 

הכתובה של בני הזוג, שנחתמה ביום חתונתם, עמדה על סך מיליון שקלים, מה שגרם לסערה שכוללת סוג של "סחיטה באיומים". "אני נאלץ לפנות למשטרה כי אחרת זה יכול להיגמר רע מאוד מבחינתי", טען הבעל בפני עורכת דינו שרין סולן וגולל סיפור דרמטי. לדבריו, לפני כשבע שנים הוא ורעייתו תיעדו את עצמם מקיימים יחסי מין והסרטון שימש אותם בלבד. לימים האישה שיתפה את אחותה בסרטון. 

בימים אלו, כאשר הליך הגירושין מאיים להגיע אל בית המשפט והמחלוקת סביב הכתובה רק מעצימה, נכנסה לפתע האחות לתמונה והעבירה מסר ברור לגיסה: "אני אהרוס אותך במקום העבודה שלך ואפרסם את הסרטון המיני אם לא תגיע להבנה בצורה מהירה ונאותה עם אחותי". עו"ד סולן ייעצה לבעל להימנע מהגשת תלונה במשטרה, שכן הסרטון יכול בהחלט לגרום לנזק בגלל תפקידו של הבעל. כמו כן, היא גם ייעצה לו לא ללכת למשטרה כי אין בידו שום הוכחה לסחיטה.

לעומת זאת, האישה טוענת להגנתה כי הסרטון הועבר לאחותה דווקא על ידי בעלה, ללא התנגדות שלה ובידיעתה. "הוא רצה לגרות אותה ולא פעם ביקש ממני לצרף אותה אלינו אך סירבתי בתוקף", טענה האישה. לדבריה, חשיפת הסרטון תגרום גם לה נזק, ולכן אין לקשור אותה לניסיון הסחיטה המיוחס לה ולאחותה.