ג'ונה פלקון, שחקן אמריקני בן 51, שהסיפור שלו רץ בתקשורת כבר מספר שנים למרות שהתואר שלו לא מוכר ע"י ספר השיאים של גינס, הופיע ב-This Morning של ITV ביום חמישי כדי לדבר על התוספת הגדולה והחריגה שיש לו במכנסיים , שלדבריו מגיע לאורך של 34 ס"מ בזקפה ו-22 ס"מ במצב ריפיון. צפו בקטע מתוך תוכנית הבוקר This Morning: 

פלקון, שכבר הופיע בעבר בתוכנית ב-2012, סיפר למגישים פיליפ שופילד וג'וזי גיבסון על החיים עם איבר מין כה גדול. ב"סאן הבריטי" דווח שלמרות שזה היה מרשים לראות את שופילד וגיבסון מטפלים בנושא בצורה שמרנית ככל האפשר בשעה 11:30 ביום חמישי בבוקר,ההלם הגדול ביותר הגיע כאשר פלקון למעשה החליט להראות להם מה הוא מסתיר במכנסיים שלו, "כדי שלא יצטרכו לדמיין כל הזמן", לדבריו.

הוא לא ממש שלף את איבר מינו בשידור חי בטלוויזיה, אבל הראה להם תמונה של איבר מינו בטלפון שלו - כשהוא דואג שהמצלמות לא יקלטו אותה תוך שהוא אומר: "זה רק בשבילכם". במהלך הריאיון אמר פלקון ש"נמאס לי שאנשים רוצים שאמדוד את זה מולם. עשיתי את זה כבר 10,000 פעמים - מספיק עם זה!".

כפי שניתן לראות המגישים נותרו המומים ודי חסרי מילים למול התמונה, כשלבסוף המגיש הצליח למלמל "ברכותיי". ג'ונה הסביר להם שבגלל זה הוא מדגים להם את הגודל בעזרת חפצים. לאחר מכן הוא אמר: "כשאני מסתכל למטה אני לא רואה שום דבר מיוחד, אני לא משווה את זה לחפצים, אבל כשאני מוציא את הסרגלים אני אומר לעצמי - אוקי!". התגובה של המנחים לאיבר המין של פלקון: 

כשנשאל מה החלק הגרוע ביותר בלהיות בעל איבר מין גדול, הוא אמר שלאנשים תמיד יש דעות קדומות לגביו. הוא הסביר: "מסיבה כלשהי, בגלל שיש לי איבר מין באורך של 34 ס"מ אנשים מניחים שזה אומר שאני אדם רע, או שאני אגואיסט, או שאני כוכב פורנו, או שאני טיפש, או שאני עוסק בזנות".

פלקון הוא כאמור שחקן, אבל טוען שמפיקים בהוליווד לא רוצים להעסיק אותו בגלל "מגבלתו" וזה מה שמאלץ אותו להסתפק בתפקידים קטנים בתעשייה. "אנשים מעדיפים לא להעסיק אותי. זה מבאס. בגלל זה אני נאלץ לעשות תפקידים קטנים. אולי באנגליה או בגרמניה הנתונים שלי יעזרו לי בקריירת המשחק, אבל בהוליווד זה לא מתקבל טוב".

פלקון - שמניח כי איבר מינו הוא זה שמונע ממנו לקבל תפקידים נחשקים ולא, למשל, כשרון המשחק שלו - טוען שבכל זאת היתרונות גוברים על החסרונות. לדבריו, הוא זכה למוניטין רב בהוליווד והצליח להשכיב בדרך כמה מועמדי וזוכי אוסקר, נשים וגברים. "סלבס רוצים לשכב איתי וכן, שכבתי עם כמה, כולל מועמדי וזוכי אוסקר, אבל אני לא יכול להרחיב בנושא".