עוד לפני שבישראל החלו במבצע החיסונים לילדים בגילי 5 עד 11, בין בני הזוג כבר שרר ויכוח סוער בקרב הנושא. האישה, מורה במקצועה, היא מתנגדת חיסונים נחרצת שטוענת כי "הקורונה היא פייק". לעומתה, הבעל סבור כי החיסונים מועילים, ולכן רוצה לחסן גם את שני ילדיהם ולאסור על אשתו להטיף להם נגד הנגיף.

אחרי כמעט שנה של הליך גירושין ארוך בין השניים, הבעל פנה אל עורכת דינו שרין סולן וטען כי אם ילדיו מנהלת מאבק מול כל מי שעומד בדרכה נגד המחלה. "אשתי מפקירה את הבריאות של ילדנו וגורמת להם להיחשף לנגיף במתכוון. היא אפילו מודה שהיא עושה הכל כדי שיידבקו כיוון שלדבריה זה החיסון הטוב ביותר", הסביר הבעל. 

עוד הוא סיפר כי אשתו מגדירה את עצמה כמובילה בין מתנגדי החיסונים, ובמסגרתה תפקידה היא טוענת כי הקורונה החיסונים הם קונספירציה של חברות התרופות. הבעל סיפר כי כל ניסיונותיו לשכנע את אשתו לשמור את דעותיה לעצמה ולא להסית את הילדים אל תוך המאבק שהיא מנהלת לא סייעו. מנגד, האישה טענה: "אני עצמי לא התחסנתי ואני לא חושבת שיש סיבה להתחסן. לא צריך לשים מסיכה ובטח שלא לכל מקום. בעלי לא יכתיב לי איך להתנהג עם הילדים". 

הבעל, שלא חזר לעסוק במקצועו בעקבות המגיפה, הודיע לאשתו באמצעות עו"ד סולן כי הוא יפנה אל בית המשפט ויבקש להוציא מידיה את הילדים. בני הזוג מתגוררים בשני בתים נפרדים במסגרת מאבק הגירושין, והם סיכמו על משמורת משותפת. כעת הבעל מבקש לשנות את המצב: "מדובר בשני קטינים שחייבים להיות תחת השגחה של הורה אחראי שדואג לבריאותם".