אחרי שהבעל הלך לעולמו, והאישה נותרה לבדה לגדל את ילידיהם ולדאוג למשק הבקר המשפחתי, התרחשה סיטואציה משונה. קים האנג, בת ה-74 ממחוז קראטי שבקמבודיה, מצאה בין פרות המשק המשפחתי פרה אחת יוצאת דופן, שהזכירה לה באופן לא ברור את בעלה המנוח. 

בשלב מסוים הפרה נישקה את האנג, ומאז היא בטוחה שאותה החיה היא בעצם גלגול של בעלה. כדי להתגבר על האובדן הכואב, בת ה-74 החליטה לקיים טקס נישואין ולהתחתן מחדש עם בעלה, שהגיע לעולם אחרי מותו בצורת פרה. אמנם אין כל תיעוד של האירוע, אך תושבים מקומיים שהתראיינו לסוכנות הידיעות רויטרס סיפרו כי הם נכחו באירוע החתונה. 

''לעגל הזה יש את האופי של בעלי'' (צילום: רויטרס)
''לעגל הזה יש את האופי של בעלי'' (צילום: רויטרס)

על פי הדיווחים, הפרה חיה בימים אלו עם משפחת האנג, שם דיירי הבית מתייחסים אליה כאל אדם לכל דבר. האישה מחבקת את הפרה, מנשקת אותה, מקלחת אותה ואפילו מאפשרת לה לישון על אותן הכריות של הבעל המנוח. "אני מאמינה שהעגל הזה הוא בעלי כי הוא מתנהג כמוהו ויש לו את האופי שלו", טענה האנג. 

מלבדה, גם בנה טוען כי הוא מאמין שמדובר באביו המנוח והסביר כי הוא "יכול לחוש את רוחו של אביו בתוך החיה". כמו כן, האישה הורתה לילדיה לדאוג ולהשגיח על הפרה גם אחרי לכתה, ועמדה על כך שהם יתייחסו אליה כפי שנהגו להתייחס לאביהם.