אם הנחתם עד היום שאין לכם שום דבר תקוע באף, כי הרי הגיוני שתרגישו בזה, משתמשת טיקטוק בת 23 גרמה ליותר מ-8 מיליון צופים לחטט באף רק כדי לוודא. צעירה בשם האנה (@hannah.lham) סיפרה בסרטון טיקטוק שגילתה לאחרונה שהיא חיה זה 20 שנה עם חרוז בתוך האף שלה. לדבריה, יש לה זיכרון מעומעם מגיל 3 שבו היא הכניסה חרוז לתוך האף, אך הייתה בטוח שמאז הוא כבר יצא לו החוצה - אם כי היא אינה זוכרת את הרגע שזה קרה. היא אומרת בסרטון: "כשהייתי בערך בת שלוש, אני זוכרת שהכנסתי לי חרוז לאף והוא לא יצא. לא סיפרתי לאף אחד - אני לא יודעת למה - ושכחתי מזה". צפו בסרטון הוויראלי:

האישה הזאת לא ידעה שתקוע לה באף חרוז כבר כ-20 שנה (צילום: טיקטוק)

מאז חלפו להם 20 שנה ולאחרונה, סיפרה האנה, היא פיתחה דלקת בסינוסים. לדבריה היא הרגישה כאילו הצד הימני של האף שלה חסום לחלוטין והגיעה למסקנה שמדובר ב"נזלת מסיבית". היא תיארה אותה כ"כואבת מאוד" וסיפרה שלא הצליחה להוציא אותה כשקינחה את האף. לבסוף היא השתמשה במצלמה קטנטנה כדי לנסות לראות מה קורה שם בפנים - וזיהתה אביזר קטן בצבע כחול. היא סיפרה: "סוף סוף הוצאתי את זה החוצה. זה היה מאוד כואב, אבל חרוז - חרוז כחול שנמצא באף שלי כבר 20 שנה - פשוט יצא מהאף שלי. עשרים שנה שאני חיה עם חרוז בתוך האף ולא היה לי מושג".

@hannah.lham Reply to @schrodingerscat6 ♬ Oh no, oh no, oh no, no no - Hip Hop

בתגובות לסרטון, שיתפו אנשים סיפורים משלהם על דברים אקראיים שנתקעו להם או ליקיריהם באף. "לבתי בת ה-8 נתקע חרוז די גדול באף למשך זמן לא ידוע... כי היא לא סיפרה לי, לאביה או לאף אחד אחר", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אוי אלוהים! תקעתי נעל של בובת פולי פוקט באף שלי ולא הצלחתי להוציא אותה, אני חושבת, ומאז לא ראיתי אותה. חשבתי לעצמי, 'אוי, כנראה שזה יצא כבר', אולי כדאי שאבדוק את זה שוב".

בסרטון טיקטוק נוסף, האנה שיתפה את התיעוד המקריפ וסיפרה גם שהיא שמה את החרוז על צמיד זהב, כי בכל זאת - קשה להיפרד מצעצוע שליווה אותך כל חייך.