כאשר החל קרע בין בני הזוג, על רק החשדות של האישה, לא היה לה ספק שהיא תאלץ להיעזר בחוקר פרטי. מה שהתחיל כמו סיפור בגידה שגרתי קיבל תפנית מפתיעה למדי, כשהאישה התאהבה באחר – הבלש ששכרה לעקוב אחר בעלה. 

בני הזוג, השייכים לאותו המקצוע, נהגו לטוס לחו"ל לא מעט, יחד ובנפרד. הפרנסה שלהם, כמו של רבים, נפגעה במהלך השנתיים האחרונות של מגיפת הקורונה, אך השניים הצליחו להשאיר את הראש מעל המים ולאחרונה העבודה חזרה לסדרה. כאשר החלו לחזור מפעם לפעם הנופשים במסגרת העבודה, האישה החלה לחשוד כי בעלה מנהל רומן עם אחת מחברותיו למשרד.

"לא היו נסיעות לחו"ל אבל היו צימרים", סיפרה האישה והחליטה לשכור בלש פרטי כדי לאמת את החשדות. על אף שהתברר שהאישה צדקה, תוך שהיא שכרה את שרותי המעקב היא החלה לפתח רגשות בעצמה אל הבלש. הבעל, באמצעות עורכת דינו שרין סולן, סיפר: "באחד המקרים שיצאתי עם המאהבת שלי ראיתי שעוקבים אחריי וחשפתי את הבלש. למרות זאת, גיליתי את זה אחרי הבילוי ולא היה לי מה לעשות". 

לדברי הבעל, אשתו כל כך קמצנית שידע כי היא לא תרצה לפרק את החבילה ולוותר על חצי מהרכוש המשותף והעסק שבנו יחד. כדי שיוכל לגלות מה המידע שאשתו אספה עליו, גם הגבר החליט לשכור בלש משל עצמו שחשף את האמת ההזויה: "הבלש ששכרה אשתי הפך למאהב שלה". 

בשל הגילוי, עוד" סולן הציעה לבעל לפנות לאשתו ולהניח בפניה את הממצאים וכך גם היא תחשוף את כל מה שהיא יודעת. הבעל אכן פעל כדברי עו"ד סולן, ובתגובה האישה הטיחה בפניו: "אני יודעת עם מי שכבת, איפה, כמה מאהבות יש לך ואפילו על זה שהן לא יודעות אחת על השנייה". בשלב זה נכנס לתמונה הבלש ששכרה האישה מהחשש שיאבד את רישיונו כחוקר פרטי כי התאהב בלקוחה, מה שנתפס כ"תאונה קטלנית לבלש", על פי מומחים בתחום. הבעל דאג להבהיר לבלש כי רישיונו בסכנה. 

בעצת עורכי הדין של בני הזוג סוכם כי השניים יפרידו מגורים, האישה תפנה את הדירה ותשכור אחרת שתמומן מכספם המשותף. כמו כן, בשלב זה בני הזוג החליטו שלא להתגרש.