אסון התרחש באטרקציית תיירות בבנטונג שבמלזיה, בסופו נער בן 16 מצא את מותו הטרגי. הילד, ששמו לא פורסם בתקשורת, ביקר בבית "רדוף רוחות" שהוקם במטרה להפחיד את המשתתפים בו ולגרום להם להאמין שהם נמצאים בתוך סצנה מסרט אימה. הילד האמיץ לא הצליח לעמוד בעוצמת הבהלה שחווה בתוך בית האימה, ולקה בהתקף לב במהלך שהותו. 

לפי הפרסום של אתר החדשות המלזי Kosmo, הנער ביקר באטרקציה בתאריך ה-1 בדצמבר, כשלפתע החל לחוש לא בטוב. אחרי מספר צרחות בהלה כתוצאה מהמראות שראה בתוך בית האימה, הנער התמוטט על הרצפה. בשלב זה צוות המקום התערב ופינה מיד את המשתתף, בסיטואציה שתועדה והועלתה לרשתות החברתיות. 

בסרטון, שאורכו כמעט שלוש דקות, אפשר לראות את הנער מחוסר ההכרה נלקח מהאטרקציה התיירותית לטיפול בבית החולים הסמוך. על פי הדיווחים הוא היה חיוור מאוד ולא הגיב במהלך הטיפול הרפואי. מפקד מחוז בנטונג, רב פקד זייהאם מוהאד קהר, הסביר כי הטרגדיה סווגה כמוות פתאומי, וכי גופתו של הנער נשלחה חזרה לעיר מלאקה, שם הוא מתגורר עם בני משפחתו. רב פקד קהר גם אישר כי נתיחת הגופה הצביעה על התקף לב. 

על פי המרכז הרפואי  Cleveland Clinic, בהלה ופחד בלתי צפויים יכולים לעורר התקפי לב אצל אנשים, אך הדבר נדיר כשמדובר בנערים צעירים. קבוצת הסיכון העיקרית במקרים מסוג זה היא קבוצה של אנשים שכבר מאובחנים כבעלי מחלות לב.