משתמשת טיקטוק חשפה לאחרונה את הנקמה הביזארית של בן זוגה לשעבר, שהחליט לשלם לה חוב כספי באמצעות של מטבעות פני. אנאבל מקיי, תושבת בריטניה, חשפה את כל פרטי האירוע בסרטון שהפך עד מהרה לוויראלי ברשת החברתית. "כשהאקס הקטנוני שלך חייב לך כסף", כתבה אנאבל בתיאור הפוסט שלה, ובתיעוד אפשר לראות שהיא זו שצוחקת אחרונה, אחרי שלקחה את אלפי המטבעות למכונה מיוחדת לספירת כסף, וכעבור כמה דקות הבינה שהיא "זכתה" ב-51.37 ליש"ט (כמעט 68 דולר). צפו בנקמה ההזויה של בן הזוג:

האקס נקם בדרך הזויה (צילום: טיקטוק)

הסרטון, כאמור, הפך מאז לוויראלי ברשת החברתית ונצפה על ידי הגולשים יותר מ-2.8 מיליון פעמים. כמו כן, הפוסט גרף כמעט 360 אלף לייקים ומאות תגובות – הרבה מהן מגולשים שנדהמו ממעשיו המוזרים של האקס המוזר לא פחות.

"זו בדיחה עליו", כתב אחד הגולשים. "הוא באמת היה צריך לספור את הכל. תחשבו על כל הזמן שהוא בזבז בשביל זה". בינתיים, גולשת אחרת כתבה: "כמה מביך בן אדם יכול להיות. הוא באמת החליף את כל הכסף הזה במטבעות רק כדי שהוא יוכל לעשות לך דווקא?".

למרות זאת, היו גם כמה גולשים שצידדו באקס – בעיקר בגלל המקוריות שלו. "תגידו מה שתגידו, אבל לפחות הוא החזיר לה את הכסף שהוא היה חייב לה", כתב גולש נוסף. כמוהו, גולש אחר ציין לשבח את האקס האלמוני והוסיף: "האקס שלך הוא נבל וגאון. עכשיו תשכנעו אותי אחרת".