סיפור יוצא דופן מתרחש מתחת לאף שלנו באזור מרכז הארץ, במרכזו עומדים מתווכת נשואה, בעל הדירה ומאהב. המתווכת, אחת מהמצליחות בתחומה, נהגה להשתמש בדירות היוקרה שעמדו למכירה במטרה להיפגש בחשאיות עם המאהב הסודי שלה, מאחורי הגב של בעלה. הכל החל להסתבך כשבעלי אחת הדירות למכירה גילה מה המתווכת עושה במיטה שלו. 

המתווכת המצליחה נהגה במשרתה לעבוד רק על בסיס בלעדיות, מה שאפשר לה להגיע לנכס ראשונה וכשהוא ריק לגמרי. על פי העדויות שנאספו המתווכת נפגשה עם המאהב שלה בדירות למכירה במשך שנים, אלא שיום אחד הייתה תפנית בעלילה – הבעלים של הדירה החליט להפתיע את המתווכת ומצא אותה בחדר השינה עם גבר צעיר. 

במכתב ארוך ומפורט שנשלח למתווכת, כתבה עורכת הדין של בעל הדירה הלקוח שלה חשד בה במשך שלושה חודשים אחרי שהבין שמישהו עושה שימוש לא ראוי במיטה ובמקלחת הפרטיים שלו. הסידור היה פשוט: המתווכת הייתה נפגשת עם "לקוח פוטנציאלי", מוודא שהבעלים לא נמצאים בנכס ומתגנבת בין הסדינים. "החלטתי שלמרות הטלפון, ולמרות שסמכנו על המתווכת שמכרה כבר כמה פעמים דירות שלנו, אני עושה בדיקה", סיפר בעל הנכס. 

האישה, באמצעות עו"ד שרין סולן, טוענת כי היא מוכנה לשלם פיצוי של 100 אלף שקלים ובתנאי שיוסר איום בתביעה ובתנאי שבעלה לא יגלה על הפרשה. הבעלים של הנכס דרש פיצוי של חצי מיליון שקלים בתמורה לשתיקה. בעצת עו"ד סולן, האישה החליטה לבסוף לערב את בעלה, מה שהוביל במהירות להליך גירושין של השניים. כמו כן, כיוון שהבעל חשוף כרגע לפרטים נסגר בין המתווכת לבעל הדירה הסכם פיצויים שפרטיו חסויים.