צעירה אמריקאית חשפה לאחרונה בטיקטוק את הממצא החשוד שגילתה בדירה של הדייט אותו הכירה בטינדר – והסרטון, כמובן, הפך עד מהרה לוויראלי. הגולשת, אל שמה, סיפרה שהכל קרה אחרי שהיא הלכה לשירותים בדירתו של הצעיר ומצאה שם שורה של תכשירים ואמצעים שלא היית מצפה למצוא אצל בחור צעיר. צפו בתיעוד הוויראלי: 

כך הצעירה גילתה שהדייט שלה כבר נמצא במערכת יחסים אחרת (צילום: טיקטוק)

בסרטון אפשר לראות שהדבר הראשון שהיא מצאה היה ג'ל רחצה ורוד עם פרחים על הבקבוק – לא בהכרח "אקדח מעשן", אבל עדיין תמוה. אחר כך היא מצאה באחת המגירות בקבוק מי פנים ומברשת לשיער עם מלא שיערות ארוכות, ולמרות זאת, הממצא החשוד ביותר היה ערכה לבדיקת היריון, ועכשיו זה כבר ברור: הבחור נמצא במערכת יחסים.

הסרטון הפך כאמור לוויראלי עם יותר מ-8 מיליון צפיות ויותר מ-646 אלף לייקים ואלפי תגובות – הרבה מהן מאנשים שאמרו לה שהיא חייבת להתעמת איתו על מה שמצאה. "מתוקה, לכי אליו ותשאלי אותו בפרצוף אם יש לו חברה", כתבה גולשת אחת, ובינתיים, גולשת אחרת כתבה: "טיפ של אלופות: תמיד תבדקו להם במגירות".

על אף שרוב הגולשים דווקא צידדו באל, היו גם כמה שטענו שלא הייתה לה שום זכות לפתוח לו מגירות, ואחרים אפילו קראו לה חטטנית. בעקבות זאת היא הבהירה: "ראשית כל, חיפשתי נייר טואלט. שנית, בשלב הזה אני והוא יצאנו יחד כבר חמש פעמים".

אז איך זה נגמר? מזל שהיא הקפידה לעדכן: "מעדכנת! יש לו חברה שהוא איתה במערכת יחסים כבר שבעה חודשים", ציינה בפוסט נוסף. "גיליתי הכל דרך חברים שלו. תשמחו לשמוע שאני והיא עכשיו חברות והוא נזרק מכל המדרגות".